"מתפוצץ מאהבה": בן הזוג של נועה קירל בברכה מרגשת

בן הזוג של נועה קירל, תומר הכהן, בירך לכבוד יום הולדתה ה- 22: "את הופכת את העולם מקצה לקצה, ומשיגה כל מטרה לא משנה מה עומד בדרך, בלי לשכוח מאיפה באת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 17:30 יט בניסן התשפג

"מתפוצץ מאהבה": בן הזוג של נועה קירל בברכה מרגשת
צילום: טל עבודי

לזמרת המצליחה נועה קירל מגיע מזל טוב: היום (ב'), היא חוגגת את הולדתה ה- 22. רבים מהחברים והשותפים שלה בעולם המוזיקה שלחו איחולים לבביים, ומעל כולם בלט הפוסט החשוף והמרגש שפרסם בן זוגה בחשבון האינסטגרם שלו, בו איחל: "תישארי בול כמו שאת".

"הלב שלי מתפוצץ מאהבה. מזל טוב לילדה שאני כל כך אוהב" כך כתב תומר הכהן, שלצד קריירת דוגמנות ומשחק מתחזק זוגיות פוטוגנית עם קירל. "קצת מצחיק לקרוא לך ילדה כשתכלס את הופכת את העולם מקצה לקצה, ומשיגה כל מטרה לא משנה מה עומד בדרך, בלי לשכוח מאיפה באת, בלי לשכוח שאת רק בן אדם, עם נתינה אינסופית וחיוך ענק על הפנים".

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"מאחל לך כל הטוב שיש לעולם להציע"

"אז חברה שלי, הכי טובה שלי, אני מאחל לך כל הטוב שיש לעולם להציע", הוסיף ואיחל, "שתהיי תמיד שמחה ומאושרת, שתכבשי את כל היעדים שעוד לא כבשת, שתמשיכי לגדול ולצמוח, שתמיד תהיי בריאה, שאף פעם לא תאבדי אמון באהבה ושתמיד תהיי לצידי. טוב זה קצת אגואיסטי אבל מתבקש".

הכהן סיים באיחול אחרון, "והכי חשוב, שתישארי בול כמו שאת, כי ככה זה הכי הכי", והודה לנועה: "אז תודה לך, שאת תמיד כאן בשבילי. אני אוהב אותך בכל איבר בגוף", כך סיים את דבריו.