כוכבת ארץ נהדרת מבקשת: "תעלו סטורי מהסלון"

השחקנית גיה באר גורביץ, ביקשה מעוקביה להעלות סטורי מביתם בעקבות תחושתה כי היא היחידה שנשארה בבית בימי חול המועד: "אם יש פה עוד אנשים במצב שלי תעלו סטורי מהסלון, כדי שאני ארגיש שאני לא היחידה שנשארה בארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 15:04 יט בניסן התשפג

כוכבת ארץ  נהדרת מבקשת: "תעלו סטורי מהסלון"
גיה באר גורביץ, נפרדת, צילום: עידו נחניאלי

בימי חול המועד פסח, ישראלים רבים נופשים בארץ ובחו"ל ומעלים סטורי בו הם מתעדים איך הם נהנים מחופשתם. לעומתם, ישנם ישראלים רבים אחרים שאין להם אפשרות מסיבות כאלה ואחרות לצאת מהבית, ביניהם השחקנית וכוכבת "ארץ נהדרת", גיה באר גורביץ'.

גיה באר גורביץ מבקשת: "תעלו סטורי מהסלון"

בסטורי שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה, ציינה השחקנית כי בימים אלו לא פשוט לה להיכנס לרשת החברתית. "חברים זה כבר נהיה לא פשוט להיכנס לאינסטגרם. כל אחד מעלה סטורי. אחד שוחה עם דולפינים, אחת ביאכטה, עוד חברה בדובאי עם גמלים, עוד אחד בפריז, אני היחידה שנשארתי בארץ? כי ככה זה מרגיש".

גיה באר גורביץ

גיה באר גורביץ' צילום: ויקיפדיה, רונן פדידה CC BY-SA 4.0

גיה ביקשה מעוקביה אם הם יכולים להעלות סטורי כדי שהיא לא תרגיש בודדה. "אז אני מבקשת אם יש פה עוד אנשים במצב שלי תעלו סטורי מהסלון, מהמטבח, מהמסדרון רק כדי שאני ארגיש שאני לא היחידה שנשארה בארץ כי ככה זה מרגיש, שכחו אותי בארץ שתיים, שלוש. תהיו חברים, בבקשה. כי אני מרגישה באמת הכי בבית בעולם, באמת בבית".