בין החיילים: התמונה המקסימה של נשות הרמטכ"ל והנשיא

כמידי שנה, אירחה רעיית הנשיא חיילים בודדים מצה"ל להרמת כוסית לרגל החג, כשהפעם הצטרפה גם רעיית הרמטכ"ל, שרון הלוי. מיכל הרצוג: "זה לא מובן מאליו שאתם בחרתם את הדרך הזו להתמודד לבדכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 22:15 יג בניסן התשפג

בין החיילים: התמונה המקסימה של נשות הרמטכ"ל והנשיא
מיכל הרצוג, אירחה חיילים בודדים, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

הרמת כוסית חגיגית: רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ורעיית הרמטכ"ל שרון הלוי, אירחו בבית הנשיא היום (ג'), 16 חיילים בודדים להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. בין החיילים תומכי לחימה ולוחמים אשר עלו לארץ, כמו כן ילידי הארץ אשר התגייסו לצה"ל ללא עורף משפחתי. 

לחיים: התמונה היפה של מיכל הרצוג ושרון הלוי מהטקס:

מיכל הרצוג ושרון הלוי, אירוע מרגש

מיכל הרצוג ושרון הלוי, אירוע מרגש צילום: בית הנשיא

רעיית הנשיא פתחה את דבריה ואמרה לחיילים והחיילות: "מרגש אותי מאוד לקיים את האירוע המסורתי של הרמת הכוסית לקראת חג הפסח יחד עם שרון, רעיית הרמטכ"ל. אני רוצה לומר לכולכם - תודה גדולה מאוד, לכל אחד ואחת מכם, מפני שאתם עושים דרך לא מובנת מאליה. גם מי שבא ממקומות רחוקים בעולם וגם מי שבא ממרחק לא רחוק פיזי אבל רחוק נפשי בארץ".

"תודה לאני שלכם שבחר באני שלנו"

רעיית הרמטכ"ל, שרון הלוי הוסיפה: "אני חשה יראת כבוד להצטופף בחברת נשים וגברים צעירים שבחרו להתערב במסלול החיים שנקבע להם ולעצב אותו באומץ ותעוזה, כנגד מכשולים רבים שניצבים בפניהם בכל יום. חלק מכם הלך מארצו ומולדתו אשר אהב, כולכם עזבתם בית בו נולדתם. את סיפור חייכם אתם בוחרים ומטיבים לכתוב מדי יום, ואת דרככם המרשימה מימשתם בחופש הבחירה".

הטקס המרגש

הטקס המרגש צילום: בית הנשיא

"היום אנחנו מבקשים לברך אתכם" הוסיפה הלוי, "על מימוש הבחירה שלכם עד תום. דעו כי אתם לא לבד והמשיכו לחלום מתוך חירות אמיתית. אנחנו מצידנו נעשה ככל שניתן כדי לאפשר לכם לממש ולהגשים. תודה לכל אחד ואחת מכם, תודה לאני שלכם שבחר באני שלנו, באנחנו".