מפגש מרגש בשידור חי: איש התקשורת הזיל דמעה

במהלך שידור חי הפתיעו קלמן-ליברמן את ראש עיריית נתניה כשהעלו לשידור את אחיו של החייל נתן אלבז ז"ל, לזכרו היא מקימה בית ספר בעיר | "אנחנו בוכים ביחד" אמרה פיירברג, וגם המראיינים לא יכלו לעצור את הדמעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 10:54 יג בניסן התשפג

מפגש מרגש בשידור חי: איש התקשורת הזיל דמעה
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, עלתה לשידור ברשת ב' בתכנית "קלמן-ליברמן", וסיפרה על החלטתה להקים בעירה בית ספר על שמו של החייל נתן אלבז ז"ל, שלפני כ- 70 שנה קפץ על רימון והקריב את נפשו בשביל להציל את חיי חבריו. הריאיון קיבל תפנית מרגשת, כשלשידור הועלה אחיו של החייל הגיבור.

פיירברג סיפרה כמה חשוב היה לה להזמין את בני משפחתו של אלבז לטקס חנוכת בית הספר, למרות שלא הצליחה לאתר אותם: "מאוד מאוד חשוב לי להזמין את בני המשפחה, מי שנמצא בארץ, כדי להוקיר ולומר תודה ענקית לחייל המדהים הזה".

מרים פיירברג

מרים פיירברג צילום: מאיר ועקנין, פלאש 90

"אנחנו בוכים ביחד"

בעקבות דבריה, קלמן וליברמן הפתיעו את ראש עיריית נתניה כשהעלו לשידור את יהודה אלבז, אחיו הצעיר של נתן. יהודה לא הצליח לעצור את הדמעות: "אני בכלל התרגשתי מאוד, תודה רבה לכם!" אמר בקול חנוק, ופיירברג התרגשה גם היא "אנחנו בוכים ביחד". עוד אמר יהודה כי, "היום לא כולם מודעים למה שהוא עשה למען עם ישראל". גם המראיינים לא נשארו אדישים לרגע המרגש, ואיש התקשורת קלמן ליבסקינג הזיל דמעה.