העיתונאית הבכירה החליטה להתגייר: "הנשמה שלי קראה לי"

קאסי דילון, עיתונאית פוקס ניוז שקיבלה כעת את שמה היהודי דבורה רות בת שרה, שיתפה את עוקביה בטוויטר בתהליך הגיור שעברה והבהירה, "כן, התגיירתי גיור אורתודוקסי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 16:18 יא בניסן התשפג

העיתונאית הבכירה החליטה להתגייר: "הנשמה שלי קראה לי"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

קאסי דילון היא עיתונאית ב"פוקס ניוז", ערוץ טלוויזיה אמריקני המשדר חדשות בארצות הברית ובעולם. בתקופה האחרונה היא שיתפה את עשרות אלפי עוקביה בטוויטר בתהליך הגיור שעברה, והשבוע הוא סוף סוף הגיע לסיומו. העיתונאית האמריקאית העלתה תמונה שלה עם שרשרת מגן דוד וכתבה את שמה החדש בעברית, "דבורה רות בת שרה".

"זה היה מסע ארוך מאוד עם הרבה עליות ומורדות"

במהלך הגיור העיתונאית שיתפה כי החלה להתעניין בציונות ובישראל בתקופה שבה שלושת הנערים יעקב נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח נחטפו על ידי פלסטינים, בעודה בת 18. הסקרנות והעניין שגילתה גרמו לה לקחת שיעורים בלימודי המזרח התיכון ולהגיע לישראל בעצמה. ביקורה בארץ גרם לה להתקרב ליהדות עוד יותר, והיא הרגישה, לדבריה, "הנשמה שלי ממש קראה לי". 

הציוץ שהעלתה, בו בישרה על סיום תהליך הגיור, גרר תגובות נלהבות ומופתעות רבות. "תודה לכולם", השיבה העיתונאית, "זה היה מסע ארוך מאוד עם הרבה עליות ומורדות". דילון הוסיפה וסיפרה לעוקביה כי היא הולכת לפי מנהג האשכנזים מכיוון שהרב שלה הוא אשכנזי. "אני מקווה לשתף את הסיפור בקרוב", הבטיחה העיתונאית האמריקאית, והבהירה, "ולמי ששואל: כן, התגיירתי גיור אורתודוקסי".