ג'ימבו ג'יי מגלה למה הוא אומר לאנשים שהוא דתל"ש

הזמר המצליח עומר הברון, הידוע בשם הבמה ג'ימבו ג'יי, שיתף את עוקביו כי הוא מספר לאנשים שהוא דתל"ש מירושלים אפילו שגדל ברחובות בבית חילוני. בפוסט באינסטגרם הוא חשף את הסיבה המשעשעת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/23 15:41 יא בניסן התשפג

ג'ימבו ג'יי מגלה למה הוא אומר לאנשים שהוא דתל"ש
צילום: CC BY-SA/אלעד נבו

עומר הברון ודאי מוכר לכם יותר בשם הבמה שלו, "ג'ימבו ג'יי". בשנים האחרונות הוא פרץ עם כמה להיטים גדולים והפך לדמות מוכרת ומוערכת. בשנה שעברה הוא הוציא יחד עם להקת פול טראנק את השיר "סתלבט בקיבוץ" שהפך ללהיט, זכה לשיר השנה בגלגלצ ומיצב את מעמדו בעולם המוזיקה. השבוע הוא החליט לשתף את אלפי עוקביו באינסטגרם באנקדוטה משעשעת.

"התחלתי להגיד להם שהם צודקים, נמאס לבאס אנשים"

"אנשים ששואלים אותי אם אני דתל"ש נוהגים להניח שאני מירושלים", שיתף הזמר, "יש אחד או שניים כאלה בחודש. באיזה שהוא שלב התחלתי להגיד להם שהם צודקים, נמאס לבאס בערך 20 איש בשנה". בפני העוקבים שלו ג'ימבו ג'יי הודה שהוא לא באמת דתל"ש, אלא, "חילוני משעמם מרחובות המאוד לא קדושה". הזמר המשיך ושיתף שאם השיחה עם השואל מתארכת, הוא ממציא סיפורים על כך שהתעלף כשתרם דם במשביר או משתמש בשם "יואב בן צרויה" כדי להפגין בקיאות תנ"כית.

את הפוסט הזמר פרסם כדי להודיע על הופעתו הקרובה יחד עם להקת ספא בירושלים, העיר שאנשים רבים מניחים שגדל בה. "שבת קודש לכל בית ישראל בגולה ובתפוצות", איחל הזמר בשעשוע, "וסתם אחלה שבת למשפחה מרחובות".