אסי עזר מתרגש: "מוצא את עצמי בגיל 43 עושה משהו בפעם הראשונה"

נראה שהמנחה וכוכב הטלוויזיה עבר הכל בכל מה שקשור לעולמות המסך, אבל רק השבוע בפעם הראשונה הוא שיחק בסדרה: "איזה כיף שלא השתפנתי בסוף והלכתי על זה בכל כח, גם אם במבחן התוצאה תחשבו שאני משחק ככה ככה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/23 09:06 ט בניסן התשפג

אסי עזר מתרגש: "מוצא את עצמי בגיל 43 עושה משהו בפעם הראשונה"
אסי עזר, צילום: Yonatan Sindel/Flash 90

אסי עזר הוא אחד מהפרצופים שאפשר להיות בטוחים שתראו על מסך האלווזיה הקרוב לביתכם. הוא המנחה המוביל של קשת 12 ונמצא שם בכל פעם שצריכים אותו וגם שלא. למרות הקילמוטראז' הטלוויזיוני העצום, תפקיד משחק עוד לא היה לו ובסדר החדשה הוא קיבל תפקיד בכורה.

"אני ברכבת הרים פסיכית"

"כבר שבוע שאנחנו מצלמים את הסדרה החדשה שלי 'מתוקים', סדרה שלראשונה אני גם משחק בה, בתפקיד ארז", כתב עזר הנרגש באינסטגרם שלו. "בכל סצנה הלב שלי דופק במרץ, התרגשות מטורפת. מהרגע שהבמאי צועק אקשן ועד שהוא צועק קאט אני ברכבת הרים פסיכית, וזאת תחושה כל כך כיפית ומפחידה בו זמנית".

"הנה אני, מוצא את עצמי בגיל ארבעים ושלוש עושה משהו בפעם הראשונה", כתב המגיש הוותיק. "כל כך הרבה שנים כבר לא עשיתי משהו בפעם הראשונה! עשיתי בעיקר את מה שאני יודע לעשות, את מה שנח לי, וזה מציף בי המון חוסר ביטחון, אבל זה גם כל כך מרענן ומאתגר. אז איזה כיף שלא השתפנתי בסוף והלכתי על זה בכל כח, גם אם במבחן התוצאה תחשבו שאני משחק ככה ככה, לא נורא! בחיי שלא נורא! למרות שזו הקלישאה הכי השחוקה - העיקר שניסיתי".

אסי עזר: "בכל יום יש לי שיחות כל כך יפות ומעוררות מחשבה עם דתיים ודתיות שכותבים לי בפרטי"

התקופה האחרונ המלאה במתחים בחברה הישראלית, ובחודש שעבר עזר פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם ובו הוא מספר על ההידברות הפרטית שלו. "בכל יום יש לי שיחות כל כך יפות ומעוררות מחשבה עם דתיים ודתיות שכותבים לי בפרטי, זה בדרך כלל מתחיל בוויכוח על ההפגנות ועל זה שכל צד מרגיש שמשמיצים את הצד שלו, אבל זה תמיד נגמר בחיבוק וכבוד הדדי".