שמו לו טיימר: השחקן שחזר בתשובה בצעד לקראת פסח

אסף הרץ רק חזר בתשובה לא מזמן, והספיק מאז להוציא שיר ולהתארס לבחירת ליבו. עכשיו הוא עושה צעד דתי נוסף בחייו ומתכונן לפסח המתקרב עם קיום המצווה הבולטת של החג

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 17:28 ז בניסן התשפג

שמו לו טיימר: השחקן שחזר בתשובה בצעד לקראת פסח
אסף הרץ לפני החזרה בתשובה, צילום: זוהר יעקובסון ייצוג והפקה CC BY-SA 4.0

לפני פחות מחודשיים, כוכב הילדים המצליח אסף הרץ הפתיע את כולם כששיתף בתהליך החזרה שלו בתשובה. זמן לא רב לאחר מכן, הוא שיתף בבשורה משמחת נוספת והתארס לבת זוגתו הדתייה. החזרה בתשובה של השחקן שפרץ בסדרות נוער כמו "אליפים", "שכונה" ועוד גררה תגובות רבות ומופתעות וגם סקרנות.

צילום: @meni8592. באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת'

אסף הרץ הגיע לאפיית מצות בחב"ד

כעת השחקן שחזר בתשובה בצעד דתי נוסף. לקראת פסח, הוא הגיע לאפיית מצות בכפר חב"ד על פי כללי ההלכה. כידוע, לאפיית המצות זמן קצוב בכדי שלא יהפכו לחמץ, לכן הרץ נאלץ לעבוד במהירות רבה. כהרגלו, מאז חזרתו בתשובה, השחקן הגיע למאפייה עם כיפה שחורה לראשו וציצית.

צילום: @meni8592. באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת'

"להורים הכי קשה עם מהלכים מאוד קיצונים וזה היה קיצוני"

בראיון שערך לפני כשלושה שבועות לשליח חב"ד מתל אביב הרב איתי גבאי, אמר הרץ: "כמות הקידוש השם שקיבלתי בהודעות והחיוביות של עם ישראל, הגילוי אהדה זה דבר שהוא קודם כל מאוד מרגש, הוא מרחיב את הלב, והמציאות משתנה, אנשים קרובים אלי, אנשים רחוקים ממני. 

היום אני אומר משהו אישי - הנה אמא שלי, אם את רואה, אמא שלי באה אלי מעצמה, אני לא מדבר איתה על הדברים האלה בכלל והרי להורים הכי קשה עם מהלכים מאוד קיצונים וזה היה קיצוני, אבל היא באה אלי היום ואומרת לי: 'אסף אני רוצה להתחיל לשמור שבת', זה לא שאני עכשיו אמרתי לה משהו, אנחנו רק מתנהלים".