הישג לכתב השטח בכאן 11: מצטרף לדסק הפוליטי

סולימאן מסוודה, הכתב לענייני ירושלים בכאן חדשות, הודיע כי קודם לתפקיד כתב פוליטי: "שמח על ההזדמנות לעבוד עם עיתונאים מעולים, חברים ומנטורים מקצוענים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 12:32 ז בניסן התשפג

הישג לכתב השטח בכאן 11: מצטרף לדסק הפוליטי
סולימאן מסוודה, צילום: יח"צ, CC BY-SA 4.0 וקיפדיה

סולימאן מסוודה, הוא עיתונאי ערבי-ישראלי בכאן חדשות. היום (ד') בישר בחשבון בטוויטר על קידום מרגש בעבודה - והודיע כי הוא מסיים את תפקידו ככתב לענייני ירושלים בתאגיד, ונכנס לתפקידו החדש ככתב פוליטי, לצד מיכאל שמש וגילי כהן. 

"מתחילים בקרוב"

"נרגש מאוד לבשר על הצטרפותי לדסק הפוליטי-מדיני המצטיין של כאן חדשות, אחרי כשלוש וחצי שנים בהן סיקרתי את אזור ירושלים" כך כתב בחשבון הטוויטר שלו, עוד אמר כי: "שמח על ההזדמנות לעבוד עם עיתונאים מעולים, חברים ומנטורים מקצוענים כמו גילי כהן ומיכאל שמש. מתחילים בקרוב".

הקולגות מעולם התקשורת ברכו את מסוודה על הקידום. עיתונאי חדשות 12 עופר חדד הגיב "תותח", אמיר אטינגר, כתב הכנסת של ישראל היום פרגן: "סולי יאלוף בהצלחה!" והעיתונאי אור רביד כתב: "תותח, מברוק!".

נולד ברובע המוסלמי והיה הראשון במשפחתו שלמד באקדמיה

מסוודה, תושב-קבע בישראל, נולד וגדל ברובע המוסלמי בירושלים. את השפה העברית למד מסוודה במהלך לימודים במכינה אקדמית, לאחר שעזב את לימודי ראיית החשבון שהחל באוניברסיטת ביר-זית ועבר ללמוד בישראל. העיתונאי בעל תואר ראשון בפוליטיקה ותקשורת ממכללת הדסה, והיה הראשון במשפחתו שיצא ללמוד באקדמיה. כיום הוא מתגורר בשכונת רחביה בירושלים.