הדר מוכתר ממשיכה הלאה: "עמית סגל, התגייסתי"

יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים", שעוררה מהומות רבות אך לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת, התגייסה היום לצה''ל ולא שכחה לפנות למי שזלזל בה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 12:13 ז בניסן התשפג

הדר מוכתר ממשיכה הלאה: "עמית סגל, התגייסתי"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הדר מוכתר הייתה אחד השמות המדוברים ביותר בתקופת הבחירות האחרונה. היא פרצה לראשונה בטיקטוק, עם סרטונים ויראלים שמשווים את המצב במדינה למצב בגרמניה, וסיום קבוע שהפך למטבע לשון: "ביזיון - מסכימים?". מוכתר לקחה את ההצלחה בטיקטוק צעד אחד קדימה והחליטה להקים את מפלגת "צעירים בוערים", שבמהלך תקופת הבחירות עוררה מהומה אחר מהומה ותוקשרה רבות. המפלגה אמנם לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, אבל מוכתר הפכה לשם מוכר בכל בית בישראל.

הדר מוכתר עלתה על מדים

אחד הביקורות המדוברות ביותר כלפי מוכתר, שהעמידה עצמה בראשות מפלגה, הייתה הטענה שהיא לא עשתה צבא. בין המבקרים בלט עמית סגל, שהופתע שיצא כנגד אמירתה, "אני לא מתגייסת לצבא כי אין לי זמן לבזבז". היום (ד'), חודשים אחרי סיום הבחירות, מוכתר סוף סוף עלתה על מדים. "חיילת בצה''ל", היא הכריזה, ולא שכחה לפנות לאיש התקשורת הסרוג, "עמית סגל, התגייסתי".

כמובן שהצעירה לא הסתפקה רק בתמונה מהבקו"ם, והוסיפה גם סרטון ערוך ובו דבריו של סגל שהופנו כלפיה, ומהצד השני סרטון שלה מקפצת עם מדים.