מתנדבת: ג'וב חדש נוסף לאיילת שקד

יו"ר מפלגת הבית היהודי לשעבר נמצאת בפסק זמן פוליטי שנכפה עליה עם תוצאות הבחירות, ובימים אלה מונתה לעמוד בראשות עמותת "נאמני מרכז שניידר" | בחודש ינואר חתמה חוזה עם חברת קרדן נדל"ן

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 09:58 ז בניסן התשפג

מתנדבת: ג'וב חדש נוסף לאיילת שקד
איילת שקד | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הסיום הצורם של מערכת הבחירות האחרונה הוביל את שרת הפנים לשעבר איילת שקד לפסק זמן פוליטי כפוי. בסוף ינואר הצטרפה שקד לקבוצת קרדן נדל"ן כיו"ר הדירקטוריון, והבוקר (ד') אנחנו מפרסמים כי היא מונתה לתפקיד יושבת ראש עמותת "נאמני מרכז שניידר" הפועלת לטובת מרכז שניידר לרפואת ילדים. שקד מחליפה בתפקידה את אביגדור יצחקי אשר כיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.

ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, מסרה כי "אני בטוחה שניסיונה ופעילותה הציבורית רבת השנים יתרמו רבות לעבודה המשותפת של צוות בית החולים והעמותה למען הילדים המטופלים אצלנו. אני רוצה להודות לחברי העמותה ובמיוחד ליו"ר היוצא, מר אביגדור יצחקי, על פעילות ענפה בהובלת העמותה לקידום בית החולים ולמען הילדים".

שקד אמרה כי שניידר הוא אחד מבתי החולים הטובים בעולם לרפואת ילדי. "אשמח לתרום לפיתוחו ושגשוגו. בית החולים מציל חיים יום יום וזו זכות עבורי לקחת חלק בפעילות ברוכה זו".

עמותת "נאמני מרכז שניידר" הנה אגודת הידידים המלווה את פעילותו של מרכז שניידר לרפואת ילדים מאז הקמתו  בשנת 1992, ומסייעת בפיתוחו. חברי העמותה מבצעים פעילותם בהתנדבות וחלקם מלווים את פעילות מרכז שניידר כמעט מאז הקמתו.

משכורת של 1.6 מיליון בשנה

בקרן נדל"ן מקבלת שקד תמורה חודשית בסך של 70,000 שקל ובתום 24 חודשים מתחילת עבודתה תעודכן התמורה החודשית והיא תעמוד על סך של 75,000 שקל לחודש. בנוסף שקד תקבל שורה של הטבות ומענקים שונים והסכום שתרוויח בשנה יעמוד על 1.6 מיליון שקל. 

משכורת של 1.6 מיליון בשנה שקד תקבל תמורה חודשית בסך של 70,000 שקל ובתום 24 חודשים  תעודכן התמורה החודשית והיא תעמוד על סך של 75,000 שקל לחודש. בנוסף שקד תקבל שורה של הטבות ומענקים שונים והסכום שתרוויח בשנה יעמוד על 1.6 מיליון שקל.

משכורת של 1.6 מיליון בשנה שקד תקבל תמורה חודשית בסך של 70,000 שקל ובתום 24 חודשים תעודכן התמורה החודשית והיא תעמוד על סך של 75,000 שקל לחודש. בנוסף שקד תקבל שורה של הטבות ומענקים שונים והסכום שתרוויח בשנה יעמוד על 1.6 מיליון שקל