ציפי שביט התפעלה: "תראי מה קיבלת מהבורא"

השחקנית המצליחה פרסמה סרטון בטיקטוק, בו סיפרה כיצד אירוע רפואי שקרה לחברתה הצד השני של הגלובוס, לימד אותה שיעור בהכרת הטוב לבורא עולם: "בואי נחזיר באהבת חינם, שזה מה שהוא נותן לנו כל החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 22:55 ו בניסן התשפג

ציפי שביט התפעלה: "תראי מה קיבלת מהבורא"
ציפי שביט, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

השחקנית והקומיקאית הוותיקה ציפי שביט, שהפכה למעין "הסבתא של הטיקטוק" משתפת ברשתות החברתיות בעיקר סרטונים מצחיקים והומוריסטיים, אבל מידי פעם בפעם מנצלת את הפלטפורמה כדי להעביר מסרים רציניים יותר לקהל העוקבים שלה. בסרטון קצר ששיתפה היום (ג') בטיקטוק, סיפרה שביט על תובנה חשובה שהגיעה אליה בעקבות משבר בריאותי של חברה טובה.

@tzipishavitofficial #אהבתחינם ♬ What a Wonderful World - Louis Armstrong

ציפי שביט סיפרה כי חברתה נסעה לטיול במלדיביים כשבמהלכו חטפה התקף לב קל, ובעקבותיו אושפזה וחוברה למכונת חמצן למשך יומיים, "כשהיא יצאה, חייבו אותה ב- 12,000 דולר", סיפרה שביט. "היא הייתה מומה, 12 אלף דולר על טיפת חמצן?". אבל השחקנית, במקום להזדהות עם האבדן הכלכלי, ניצלה את ההזדמנות כדי להסב את תשומת הלב של חברתה לשיעור שהיא יכולה ללמוד מהמצב.

"בואי נחזיר באהבת חינם"

"תשמעי מה את אומרת", אמרה לה ציפי, "תראי כמה חמצן את נושמת יום ולילה, שנה אחרי שנה וחודש אחרי חודש. לא חייבו אותך בכלום! נושמת - חינם, הים -חינם, שמש -חינם, אהבה - חינם", השחקנית הוותיקה התפעלה: "תראי מה קיבלת מהבורא. בואי נחזיר לו, בואי נחזיר באהבת חינם, שזה מה שהוא נותן לנו כל החיים". ציפי פנתה גם לצופים והעוקבים שלה וקראה: "בואו נחזיר, בואו ניתן, בואו נחייך, בואו נתחבק, בואו נאהב. קחו אוויר גדול - זה חינם!"