עמית סגל המום: "זה טירוף מוחלט"

בעקבות האיום של השר בן גביר כי אם החקיקה תיעצר הוא יתפטר מהממשלה, הפרשן הפוליטי, עמית סגל, טען כי מדובר "בטירוף מוחלט": "הם רוצים לנטוש את מאחז הכוח היחיד שלהם בכנסת ובממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 18:37 ה בניסן התשפג

עמית סגל המום: "זה טירוף מוחלט"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה,בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, סיכמו הערב (ב') על דחיית חקיקת הרפורמה ובתמורה יוקם המשמר הלאומי, לאחר שהאחרון איים כי אם החקיקה תיעצר, הוא יתפטר מהממשלה.

עמית סגל המום: "זה טירוף מוחלט"

בתוך כך, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס לאיומים של השר בן גביר להפלת הממשלה וטען כי מדובר "בטירוף מוחלט". "הפלירטוט של שותפי נתניהו עם איומי הפלת ממשלה הוא באמת טירוף מוחלט. במחאה על העוצמה המטורפת שהתגלתה לבית המשפט ולשאר גורמי הכול במדינה, הם רוצים לנטוש את מאחז הכוח היחיד שלהם בכנסת ובממשלה", כתב סגל בעמוד הטוויטר שלו.

בן גביר, מאיים לפרק את הממשלה

בן גביר, מאיים לפרק את הממשלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל בביקורת קשה נגד הממשלה: "אבדן דרך"

נזכיר כי סגל ביקר אמש בחריפות את הממשלה בעקבות פיטורו של יואב גלנט מתפקידו כשר ביטחון. "צריך כישרון יוצא דופן כדי לנצח ניצחון סוחף בבחירות", כתב סגל, כדי "לבזבז הכל בחודשיים משא ומתן מוטרף, תוך שלושה חודשים לאחד את האופוזיציה, לאבד את שר הביטחון, להקים נגדך מחאות שהמדינה לא ידעה כמותם מעולם, לצאת לקרב נגד סמכות העליון לפסול חוק רגיל שנגמר בלגיטימציה של חצי עם לפסילת חוקי יסוד. אובדן דרך", סיכם ציוץ ביקורת קשה נגד הממשלה. 

עוד הוסיף וכתב כי  "ככה נראה סחרור פוליטי. ממשלות של 4 שנים לא יוצאות מזה, בלשון המעטה. נקווה לטובת כולנו שרק סחרור פוליטי, אך לצערי זה נראה גרוע בהרבה".