ליבי נחימובסקי חוותה את המחאות מזווית מיוחדת: "מייחלת לימים יפים"

במהלך הלילה יצאו עשרות אלפי ישראלים להפגנות נגד הרפורמה המשפטית וכמחאה על פיטורי השר גלנט. ליבי נחימובסקי כיכבה כאשר הופיעה על שלט החוצות הסמוך להפגנה: "מייחלת לימים יפים ומאוחדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 11:04 ה בניסן התשפג

ליבי נחימובסקי חוותה את המחאות מזווית מיוחדת: "מייחלת לימים יפים"
ליבילנד, צילום: שגב דהן

מחאה מזווית אחרת: במהלך הלילה הפגינו אלפי מפגינים בתל אביב במחאה נגד הרפורמה המשפטית. לאורך שעות, חסמו המפגינים את נתיבי איילון והבעירו מדורות כשרק לקראת הבוקר הצליחה המשטרה להשתלט על האירוע ולפנות את המוחים. מי שהביטה על המוחים מגבוה לאורך כל ההפגנות, הייתה ליבי נחימובסקי שמככבת על שלט חוצות בדיוק מעל מקום ההפגנה.

הפוסט המלא של ליבי:

"מייחלת לימים יפים ומאוחדים יותר"

הבוקר התייחסה ליבי לכך שכמעט בכל תמונה מההפגנה ניבטת דמותה המחייכת מהקמפיין. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה ליבי: "אירוניה זה לראות את החיוך המאושר שלי לצד הכיתוב 'תרשי לעצמך לחגוג' בכל אייטם או סטורי מההפגנות, כשהמדינה שלנו בפועל- בוערת" היא כותבת ומוסיפה תפילה: "מייחלת לימים יפים ומאוחדים יותר בעם שלנו".

ליבי נחימובסקי, אירוניה. צילום: haydonperrior

כזכור, פיטורי שר הביטחון יואב גלנט אמש על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, הובילו המונים לצאת ולהפגין ברחובות במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ. הבוקר (ב') הסתיים דיון החירום בלשכת ראש הממשלה שיישא במהלך הבוקר נאום.

כביש איילון הלילה |

כביש איילון הלילה | צילום: Tomer Neuberg/Flash90