מאיה ורטהיימר שיתפה תמונה מההפגנה והתרגשה: "גאה בך"

לאחר ההודעה של אסף זמיר על התפטרותו מתפקיד קונסול ישראל בניו יורק, עכשיו תורה של אשתו להגיב בחשבון האינסטגרם שלה, "גאה בך על המלחמה למען כולנו כאזרחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 00:53 ה בניסן התשפג

מאיה ורטהיימר שיתפה תמונה מההפגנה והתרגשה: "גאה בך"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות המצב המתוח במדינה ופיטוריו של השר יואב גלנט, אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק, החליט להגיש את התפטרותו ולא לייצג את ממשלת ישראל. לאחר תקופה ארוכה בה בני הזוג חיו בקו שבין ניו יורק לישראל, יחד עם ביתם הקטנה אסיה, כעת המשפחה תחזור להתגורר בארץ. אושיית הרשת מאיה ורטהיימר, שנמנעה עד כה מלהביע דעות פוליטיות מסיבות ממלכתיות, הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה.

מאיה ורטהיימר על ההחלטה של בעלה: "גאה בך"

"אני גאה בך ואוהבת אותך", היא כתבה לבעלה על הבחירה להתפטר, "על המלחמה למען כולנו כאזרחים שווי זכויות, על המלחמה על הדמוקרטיה". ורטהיימר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, המונה כחצי מיליון עוקבים, תמונה בה היא לוקחת חלק בהפגנות בתל אביב. "גם במחיר פוליטי ואישי", האושייה העצימה את הצעד של בעלה, "של המשפחה שלנו". לסיכום הפוסט היא הוסיפה שליבו של זמיר נמצא במקום הנכון, וליבה איתו. 

כמו פעמים רבות בהן ורטהיימר נאלצה לחזור ארצה לבדה לצורך עבודה, גם הפעם זמיר נשאר עם הבת אסיה בניו יורק, הרחק ממנה. "יאללה, בוא הביתה", כתבה האושייה בסיום הפוסט, והוסיפה תמונה רומנטית של הזוג.