"מודה לבורא עולם": התמונה המרגשת של עדן בן זקן לאחר הלידה

הזמרת האהובה פרסמה תמונה משפחתית ראשונה מאז לידת ביתה הקטנה, והודתה לכל מי שליווה אותה בדרך: " חייבת להודות לכל האנשים שעטפו אותי ודאגו לי, שבלעדיהם שום דבר לא היה אותו הדבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/23 11:45 ב בניסן התשפג

"מודה לבורא עולם": התמונה המרגשת של עדן בן זקן לאחר הלידה
עדן בן זקן, צילום: Hadas Parush/Flash90

תמונה ראשונה לאחר שהרחיבה את המשפחה: הזמרת, שמכונה "זמרת העשור",  עדן בן זקן, פרסמה תמונה משפחתית ראשונה מאז ילדה את ביתה, אחות קטנה לבנה בן השלוש מישל. "אני בכלל לא מעכלת, אבל אני אמא לשניים! אין לי מילים לתאר את החוויה המטורפת הזו שנקראת לידה, שהייתה הפעם חזקה ועוצמתית מתמיד. רגע שלא אשכח לעולם", כתבה לצד התמונה.

"חייבת להודות לכל האנשים שעטפו אותי"

הזמרת הודתה לכל מי שעזר לה להביא לעולם את בתה הטרייה: "אני חייבת להודות לכל האנשים שעטפו אותי ודאגו לי, שבלעדיהם שום דבר לא היה אותו הדבר. לשוקי שלי, השותף שלי, האהבה הכי גדולה שלי והאבא הכי מדהים בעולם! לאמא שלי המלאך השומר שלי ולכל המשפחה היקרה שלי".

 לרשימה הצטרפו גם בית החולים איכילוב, הצוות הרפואי שיילד אותה, וכמובן, הזמרת הודתה לבורא עולם: "תודה לבורא עולם על הזכות, על המתנות הכי גדולות בחיי - מישל שלי והנסיכה הקטנה".
בן זקן פנתה גם לקהל שלה וכתבה: "לכם קהל יקר, תודה על כל האהבה שלכם. אני קוראת הכל ומקבלת הכל, ומבטיחה לכם שממש בקרוב אני מחזירה לכם אהבה!"

עדן עם בעלה והבן הבכור

עדן עם בעלה והבן הבכור צילום: באדיבות שרית הפקות