רביב כנר מבקש: "מבחינתי זה מעל הכל"

על רקע הצהרתם של המילואימניקים כי הם מסרבים להתייצב לאימונים כמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, הזמר והיוצר, רביב כנר, קרא לעוקביו להמשיך לשרת למרות המחלוקות: "רק ביחד ננצח. לא לפילוג כן למילואים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/23 08:33 ב בניסן התשפג

רביב כנר מבקש: "מבחינתי זה מעל הכל"
רביב כנר, צילום: דודי חסון

הבקשה של רביב כנר: 180 אנשי צוות אוויר פעילים במילואים, מעל ל-50 בקרים וכ-40 מפעילי כטמ"מ ממרבית הטייסות והיחידות, הצטרפו למחאת המילואיניקים בסוף שבוע שעבר והודיעו כי הם מסרבים להגיע לאימונים כמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. בתוך כך, הזמר והיוצר, רביב כנר, ששירת ביחידת "אגוז" ולחם במבצע "צוק איתן", פרסם אמש (ה') פוסט בעמוד האינסטגרם לאחר שסיים שבוע מילואים והתייחס לסוגיית הסרבנות.

"מבחינתי צה"ל הוא מעל הכל"

סרבנות מילואים", פתח כנר את הפוסט, "אי שם בקצה ההר, יש שקט מוחלט וצוות שלם חצי מחייך חצי מותש שמסיים מסלול אחרי 7 שנות הכשרה כמה ימים של הישרדות בשלג. ימים שמסכמים תקופה. ורק לשרוד. רק לא לוותר. עוד קצת ועוד קצת. והנה הגיע הרגע שהסתיים המסלול ואני מבין".

בסיום דבריו, כנר קרא לעוקביו להמשיך לשרת למרות המחלוקות. "כמה כוח יש בדבר הזה כמה אחדות יש בצוות הזה כמה אחווה וכמה אהבה כמה תמיכה וכמה עוצמה לא משנה מה קורה. צה"ל מבחינתי מעל הכל. המילואים האלה מעל הכל. אל תשכחו את זה בבקשה! רק ביחד יש לנו את הכוח להמשיך הלאה. רק ביחד ננצח, לא לפילוג כן למילואים".