יעל שלביה נפרדת: "לא מאמינה שאני כותבת את זה"

הדוגמנית שהשתתפה בעונת העשור של "מחוברים" העלתה סטורי בו נפרדה מהתכנית וסיכמה את התהליך שעברה, "הבנתי שיש לי הזדמנות לספר את הסיפור שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 14:07 א בניסן התשפג

יעל שלביה נפרדת: "לא מאמינה שאני כותבת את זה"
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה גדלה במשפחה דתית בנהריה והספיקה להפוך לדוגמנית בינלאומית ולבת זוגו של הזמר המצליח עומר אדם. בחודשים האחרונים היא לקחה חלק בעונת העשור של "מחוברים" המשודרת ב-hot, שם שיתפה על הזוגיות, על משפחתה ועל המקום שלה בדת. אתמול (ד') העונה הגיעה לסיומה, והדוגמנית סיכמה את החוויה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

יעל שלביה נפרדת: "היום המסע של מחוברים מסתיים"

"לא מאמינה שאני כותבת את זה", כתבה שלביה לצד סרטון מתוך פרק הסיום, "היום המסע של מחוברים מסתיים". הדוגמנית סיכמה את החוויה שעברה לאורך התכנית, שהחלה להצטלם לפני שנה. "ידעתי שאם אני עושה את זה, זה יהיה הכי אמיתי והכי אני", שיתפה שלביה, "הבנתי שיש לי הזדמנות לספר את הסיפור שלי". הדוגמנית הודתה על התהליך שעברה, שעזר לה להבין מי היא. "זה הסיפור שלי", סיכמה, "זאת אני, היום נפרדים, מקווה שהתחברתם".

"זה הדבר הכי טהור שאפשר לחשוב עליו"

בפרק ששודר השבוע, שלביה הגיעה לאירוסין של אחיה. "אני ממש ממש שמחה בשבילם", שיתפה בהצצה לפרק, "זה הדבר הכי טהור, הם פשוט מתרגשים אחד מהשניה". הדוגמנית שהגיעה בעצמה מהמגזר, הודתה שלפעמים היא מקנאה באחים הדתיים שלה. "הם מחכים למצוא מישהי משורש נשמתם, וזה הדבר הכי טהור שאפשר לחשוב עליו", שיתפה את הצופים.