מרגש: המעשה האצילי של סולנית להקת שלווה במהלך ההופעה

דינה, הסולנית של להקת שלווה המצליחה, החליטה לתרום את שיערה במהלך הופעה, לנשים חולות: "אומרים שהתרופה לנפש האדם, היא להעלות חיוך למישהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 21:24 כו באדר התשפג

מרגש: המעשה האצילי של סולנית להקת שלווה במהלך ההופעה
להקת שלווה, צילום: צילום מסך קשת 12

הסולנית של "להקת שלווה", דינה, להקה שמשלבת אנשים בעלי צרכים מיוחדים ושזכתה לפרסום רב בעקבות השתתפותה בתכנית "הכוכב הבא לאירווזיון", החליטה לנצל את הבמה בהופעתה בקריית שמואל, בכדי לעשות מעשה מיוחד: לתרום בלייב את שיערה עבור נשים חולות סרטן דרך עמותת "זכרון מנחם".

"התרופה לנפש האדם, היא להעלות חיוך למישהו"

"אומרים שהתרופה לנפש האדם, היא להעלות חיוך למישהו" אמרה דינה בהתרגשות, "ותמיד היה לי חלום כזה, שאני מאוד מאוד רוצה לגרום למישהי שאולי כרגע נמצאת בבית חולים, שעוברת טיפול, כל כך בא לי לתת לה את זה". 

חברי הלהקה פרגנו לסולנית, וכתבו כי "כזה דבר עוד לא היה, דינה, הסולנית המלכה שלנו, תרמה את השיער במהלך ההופעה!" וחשפו כי זוהי הפעם הרביעית בה תורמת דינה את שיערה לעמותת זיכרון מנחם: " גאים בך ואוהבים אותך, השראה גדולה שאת".

להקת שלווה

להקת שלווה צילום: יח"צ

להקת שלווה מונה שמונה מוזיקאים ומוזיקאיות, חלקם בעלי צרכים מיוחדים

להקת שלוה היא להקה שהוקמה על ידי עמותת שלוה, האגודה הישראלית לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, והיא מונה 8 מוזיקאים ומוזיקאיות, נגנים וזמרים, שכולם חברי העמותה וחלקם בעלי מוגבלויות.