עמית סגל תוקף את הקואליציה: "שרלטנות תקשורתית"

הפרשן הפוליטי מגיב לפרסומים של חבר הכנסת רוטמן על הריכוך שהוא מבצע לרפורמה המשפטית. סגל טוען כי הקואליציה כלל לא מנסה לשווק את זה תקשורתית: "בלי להסביר, בלי להדגיש את ההבדלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 20:30 כו באדר התשפג

עמית סגל תוקף את הקואליציה: "שרלטנות תקשורתית"
עמית סגל, תוקף את הקואליציה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"הזיה": כך מסכם הפרשן הפוליטי עמית סגל, את הדרך בה הקואליציה מדבררת את הרפורמה המשפטית. כזכור, במהלך היום (א') הציג יו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, מספר שינויים אותם הוא מקדם בוועדה לבחירת שופטים, זאת כחלק מהריכוך שהוא מבצע ברפורמה לאחר כישלון מתווה הנשיא.

"מפרסמים את המתווה כלאחר יד בוועדת החוקה, בלי להסביר"

מי שהגיב בחריפות למהלכים של רוטמן, הוא הפרשן הפוליטי עמית סגל שכינה אותם "שרלטנות תקשורתית". סגל מאשים את הקואליציה בכך שהיא לא עושה הסברה הגיונית על השינויים אותם היא מציגה: "ממש מדהים השרלטנות התקשורתית הביזארית של הקואליציה" הוא כותב ומוסיף: "מפרסמים את המתווה כלאחר יד בוועדת החוקה, בלי להסביר, בלי להדגיש את ההבדלים" מסביר סגל.

שמחה רוטמן, לו"ז צפוף לוועדה

שמחה רוטמן, ביקורת מכמה כיוונים צילום: Erik Marmor/Flash90

ביקורת על רוטמן בליכוד

רוטמן קיבל היום עוד מתקפה גם מתוך הקואליציה כשחברת הכנסת טלי גוטליב, תקפה את עצם השינויים אותם הוא עורך בחוקי הרפורמה המשפטית. גוטליב כתבה בקבוצת הוואטסאפ של הליכוד: "אני נחרדת מגילוי החולשה של רוטמן. על מה נאבקנו אם לא על רוב בוועדה למינוי שופטים? תסלחו לי, אני פשוט מתביישת. נסיגה וכניעה לבושת כולנו".