שלומית מלכה מתחזקת: "אני סוגרת את הטלפון בשבת"

מאז נפרדה מבן זוגה יהודה לוי, עברה הדוגמנית להתגורר בניו יורק. לאחר זמן ארוך בו נעלמה מהתקשורת, היא מספרת לראשונה על תהליך ההתחזקות ועל הקרבה לבורא עולם, ומודה, "אני כבר בתשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 12:04 כו באדר התשפג

שלומית מלכה מתחזקת: "אני סוגרת את הטלפון בשבת"
שלומית מלכה בהשקה של הסדרה החדשה של כאן 11, צילום: רפי דלויה

שלומית מלכה רק בת 29, ויש מאחוריה קריירה בינלאומית מרשימה. לפני שנתיים היא טלטלה את המדינה כשבישרה על גירושיה מיהודה לוי, אחרי שבע שנות זוגיות נוצצת. כמעט מיד לאחר הפרידה הדוגמנית ארזה מזוודות ועברה להתגורר בניו-יורק. אחרי תקופה שבה שמרה על פרופיל נמוך, היא התראיינה ללוסי אהריש בחדשות 12 ודיברה על הפרידה הכואבת ועל הדת.

"יש חוכמה כל כך מדהימה בתוך היהדות"

עם המעבר לניו-יורק, התחזק אצל מלכה הקשר הקרוב עם הדת.  "אני סוגרת את הטלפון בשבת", שיתפה בראיון. למרות ההתחזקות, מלכה שיתפה כי היא לא מרגישה מוגבלת על ידי הדת, "אני חושבת שהטבע הרוחני שלי תמיד היה מאוד חזק במהות שלי, באישיות שלי". כבר תקופה שהדוגמנית לומדת קבלה, תניא וגם פילוסופיה, "וזה מאוד מאוד מעניין אותי. יש חוכמה כל כך מדהימה בתוך היהדות". כשנשאלה האם היא מאמינה באלוהים, השיבה בחיוב.

"אני ברומן עם הבורא"

בנוסף ללימודי היהדות שלה, מלכה מתעניינת מאוד בפיזיקה ובתורת הקוונטים. כשנשאלה כיצד השניים משתלבים, היא השיבה, "אני ברומן עם הבורא. ככה אני חווה את זה. הוא אהובי ואני אהובתו ואני מרגישה את הליווי של האנרגיה הזאת או הכוח או האינטלגנציה הזאת כל החיים". כשנשאלה האם ייתכן שתחזור בתשובה, השיבה, "אני כבר בתשובה", והודתה שהאמונה כבר קיימת אצלה. "אני לא אומרת שאני צריכה סממנים חיצוניים כדי להראות את זה. אני מבחינתי בלב שלי, באמונה שלמה".