הלם: הכתב הדתי מצטרף לכאן 11

אבישי גרינצייג, כתב המשפט של עיתון גלובס בשנים האחרונות, עובר לתאגיד השידור הציבורי ויהיה כתב המשפט של כאן 11. גרינצייג התחיל בעיתונות המגזרית ובהמשך עבר למעריב ולתחנה האחרונה שלו - גלובס

חדשות כיפה חדשות 14/03/23 10:58 כא באדר התשפג

הלם: הכתב הדתי מצטרף לכאן 11
כאן 11, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עובר לטלוויזיה: כתב המשפט הסרוג, אבישי גרינצייג עוזב את העיתון הכלכלי לטובת תאגיד השידור הציבורי. גרינצייג שכבר הופיע בתאגיד בתקופה האחרונה בתוכנית "מהצד השני עם גיא זוהר", עובר וישמש באופן קבוע ככתב המשפט של הערוץ.

גרינצייג, שכאמור עבד מאז שנת 2019 בעיתון גלובס, עבד בעבר גם בעיתונים "מעריב" ו"בשבע" מתקדם עתה לראשונה לתחום הטלוויזיה וישמש ככתב המשפטי לצידה של תמר אלמוג, הכתבת המשפטית הנוכחית של הערוץ.

אבישי גרינצייג

אבישי גרינצייג צילום: באדיבות המצולם

ימשיך לכתוב טור שבועי בגלובס

גרינצייג עצמו נפרד היום בטוויטר ממערכת העיתון אותו הוא עוזב: "ב-2019 הצטרפתי למערכת גלובס ככתב משפט. כעת הגיע הזמן להמשיך לאתגרים חדשים. בעוד כחודש, אתחיל לסקר את תחום המשפט בתאגיד השידור הציבורי. מוזמנים להאזין ולצפות".

גרינצייג הסביר כי הוא ימשיך לכתוב בגלובס: "אמשיך לכתוב טור לגלובס סופ"ש, ואתם כמובן מוזמנים להמשיך לקרוא.הזדמנות להגיד תודה רבה לעורכת גלובס נעמה סיקולר על שנים של עבודה משותפת בהן תמיד נתנה לי גב, ולא נבהלה מקמפיין של צד אחד ולא מקמפיין של צד שני. החופש העיתונאי היה מוחלט, לא משנה על מי הייתה הכתבה או התחקיר ומה היו עוצמות הלחצים. יאללה לאתגר הבא. תודה רבה לכל המברכים והמברכות".