רבקה מיכאלי: "בכל זאת יש איזה מקום לאופטימיות"

בראיון לכיפה, השחקנית הוותיקה מככבת בהצגה חדשה ומספרת מה דעתה עליה, התחושות על קבלת פרס "אבירת על" של מרכז פרס לשלום והמפגש המרגש עם האב השכול: "הוא אמר לי שזה עשה לו טוב ההצגה"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 13/03/23 18:20 כ באדר התשפג

רבקה מיכאלי: "בכל זאת יש איזה מקום לאופטימיות"
רבקה מיכאלי בראיון, צילום: ללא

רבקה מיכאלי השחקנית הוותיקה מככבת בתפקיד ראשי במחזה הקומי והמרגש: "אני סבתא שלך" בתיאטרון הקאמרי. בהצגה היא משחקת את אוֹדליה, פנסיונרית נוקשה וצינית, מסרבת לחתום על פרויקט "פינוי ובינוי" בבניין שלה, המאיים להרוס את חדרו של בנה המנוח. כאשר היא מוצאת בחדר בנה טופס מבנק הזרע, היא מבינה שאיפשהו בעולם נמצא הנכד שלה. אוֹדליה ושתי חברות הנפש שלה, דבורה וחיה, רוקמות עסקה עם יוני, אחראי הפרויקט שיעזור להן למצוא את הנכד ובתמורה אוֹדליה תחתום.

בסיום ההצגה שיתף השחקן תום אבני כי מיכאלי תזכה בפרס "אבירת על" של מרכז פרס לשלום וקיבלה גם זר פרחים והרבה מחיאות כפיים מהשחקנים והקהל באולם התיאטרון.

שלום רבקה מיכאלי, איך היה לשחק בהצגה?

"אתה תגיד לי איך היה? כשאתה נהנה אני ניהינת. אני חושבת שזו הצגה טובה, המחזה כתוב היטב ותענוג לשחק בו. התפקיד שלי נפלא וכל השחקנים מסביב נהדרים".

איזה מסר למדת מההצגה, משהו שתפס אותך בה?

זה מאוד ישראלי, והשכול הוא חלק מהחיים שלנו והעבודה שבכל זאת יש איזה מקום לאופטימיות. דיבר איתי עכשיו אבא שכול והוא אמר לי שזה עשה לו טוב ההצגה הזו".

הודיעו בסוף ההצגה שאת זוכה בעוד פרס לאוסף הפרסים, איך התחושה?

"תראה זה יותר טוב כאן להיות כאן, כמו מחר טופול, בטקס הזה יהיה יותר נעים".   

רבקה מיכאלי על הבמה

רבקה מיכאלי על הבמה צילום: ללא