עידן עמדי נאם בהפגנה: "אין מילים יותר טובות מאלו, אין מילים יותר נכונות מאלו"

הזמר והיוצר המצליח נאם בהפגנת הימין בירושלים וקרא להידברות בין הצדדים: "בואו נדבר, אין חולשה בפשרה בין אחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 07:46 יט באדר התשפג

עידן עמדי נאם בהפגנה: "אין מילים יותר טובות מאלו, אין מילים יותר נכונות מאלו"
עמדי בהפגנה, צילום: חן גלילי

המחאה נגד הרפורמה: למרות מאמציו של הנשיא, טרם נרשמה פריצת דרך בין הקואליציה והאופוזיציה בנושא ההידברות על הרפורמה במערכת המשפט. בתוך כך, מאות מפגינים הגיעו אמש (מוצאי שבת) למחאת הימין בירושלים נגד הרפורמה המשפטית, שיזם השר לשעבר יועז הנדל, בו הם  קוראים לקבלת מתווה הנשיא ולהידברות בין שני הצדדים. בין המשתתפים בהפגנה היו גם עידן עמדי ואבי ישככרוף, כוכבי "פאודה".

"לא למלחמת אחים"

"אני כאן כדי להגיד לכם ולחבריי שחולקים איתי את הבמה, אשרינו שזכינו בתקופה חשוכה כזו במדינה שלנו להגיד את מה שהיה מובן מאליו עד לא מזמן: לא למלחמת אחים! כן לפשרה! כן להידברות! אין מילים יותר טובות מאלו, אין מילים יותר נכונות מאלו", אמר עמדי לצד יששכרוף.

צילום: חן גלילי

צילום: חן גלילי

הוא קישר את דבריו למגילת אסתר ולחג הפורים החולף: "רק לפני שבוע ציינו בבית הכנסת כי מרדכי מבקש מאסתר, רגע אחרי הגזרות של המן, 'לכי למלך, תעשי כל מה שאת יכולה כדי להסיר את הקללה הזו מאיתנו. מי יודע אם לעת כזו הגעת למלכות'. אני מבקש מנבחרי הציבור שלנו, מראש הממשלה, מחברי הכנסת, כל מי שמחשיב את עצמו חלק מהעם הזה מעם ישראל, תשאלו את עצמכם מה התפקיד שלכם, מי יודע אם לעת כזו הגעתם למוקדי השפעה".

"בואו נדבר, אין חולשה בפשרה בין אחים"

"וגם אנחנו כשאנחנו מדברים", פנה עמדי גם לאזרחי ישראל, "כשאתם מדברים וכותבים משהו ברשת, תזכרו שהרבה שנים למילים לא היתה כאן משמעות, אבל כעת יש להן משמעות. כל גפרור שנזרק למדורה מבעיר פה שנאה שייקח לנו שנים לכבות. בואו נדבר, אין חולשה בפשרה בין אחים".