אברי גלעד והרב המרקד משתפים פעולה: "נפגשנו במקרה"

איש התקשורת אברי גלעד מודיע היום על מהלך חדש ומפתיע, יחד עם הרב החרדי יעקב נחימובסקי הוא משיק ליין חדש של חתונות, "יהודית ודמוקרטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 12:02 טו באדר התשפג

אברי גלעד והרב המרקד משתפים פעולה: "נפגשנו במקרה"
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

איש התקשורת אברי גלעד והרב המרקד יעקב נחימובסקי בשיתוף פעולה מפתיע ומעניין, השניים מודיעים היום כי הם משיקים ליין חדש של חתונות, למי שרוצה מצד אחד חתונה יהודית, אבל ל לוותר על חופה  אישית ונוגעת.

אברי גלעד והרב המרקד משתפים פעולה: "נפגשנו במקרה"

על שיתוף הפעולה עם הרב החרדי כתב גלעד: "בעוד חומות של טינה נערמים בין חילונים לדתיים, השקנו אמש, חברי הרב יעקב נחימובסקי ואני, ליין חדש של חתונות, "יהודית ודמוקרטית". הרב נחימובסקי, הידוע גם בכינוי "הרב המרקד", עושה חתונות נהדרות ושמחות. אני עורך טקסים חילוניים ושיוויוניים כבר שנים. אחרי שנפגשנו במקרה בתכנית הבוקר, ומיד נהיינו חברים, והתחלנו ללמוד ביחד, והפגשנו את הילדים לערב משחקי קופסא נהדר, חשבנו לחבר את הטקס שלו לטקס שלי ולתת מענה למי שרוצים חתונה גם יהודית, רבנית כהלכה, וגם אישית ונוגעת".

הרב יעקב נחימובסקי

הרב יעקב נחימובסקי צילום: דובער גרויסמן

אברי גלעד מרגיע: "ממשיך לערוך טקסים למי שהרבנות פחות רוצה"

איש התקשורת הוסיף: "אמש ערכנו את הטקס הראשון יחד. היה אש. אז אם אתם מתכננים חתונה לעונה הקרובה, ובא לכם אירוע שמכיל את כל הדרכים, אירוע שמח ומבדח, באישור הרבנות, דברו איתי בפרטי. וכמובן, ממשיך לערוך טקסים למי שהרבנות פחות רוצה, ולמי שלא רוצה אותה. יש תאריכים פנויים אחרונים לקיץ".