מגישת החדשות והמגיש הטרי הגיעו לסולחה בכותל

מגי טביבי ושרון גל לא התחילו טוב את הגשת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. לצורך יישור ההדורים הגיעו השניים לכותל המערבי, והמגיש הטרי נראה מרוצה במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/23 22:41 יא באדר התשפג

מגישת החדשות והמגיש הטרי הגיעו לסולחה בכותל
צילום: shutterstock

מגי טביבי, אותה אנחנו מכירים עוד מתקופתה בתכנית "האח הגדול", עברה דרך ארוכה והתברגה כמגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14. בשבוע שעבר פורסם כי העיתונאי שרון גל צפוי להגיש את המהדורה המרכזית בערוץ, אולם טביבי הזדרזה להבהיר כי מדובר בהגשה זוגית. פרסום נוסף בנושא גרר גם הוא תגובות רבות והערב (ש') הגיעה הסולחה.

עיתונאי "מאקו" גיל משעלי פרסם באמצע השבוע כי גורמים בערוץ 14 אמרו כי היחסים בין מגי טביבי לבין שרון גל, התחילו ברגל שמאל. הערב פרסם משעלי את תמונת הסולחה הזוגית בכותל המערבי, כאשר גל נראה מרוצה מאוד.

 

טביבי תנחה את המהדורה לצד שרון גל: "קחו אוויר"

בשבוע שעבר, לאחר שהיה מי שחגג על חשובנה, כתבה מגי בחשבון הטוויטר שלה: "לכל מי שמיהר להספיד אותי בפרסומים כאלה ואחרים", היא כתבה וביקשה, "קחו אוויר". המגישה הדגישה כי היא נשארת בתכנית "בכל הכוח", ותמשיך להגיש את המהדורה לצד שרון גל. את הציוץ היא סיימה עם הפסוק "הוֹדוּ לַה' כִּי־טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ". טביבי לא הסתפקה בטוויטר, וגם בחשבון האינסטגרם היא פרסמה רמיזה. "מזמור לתודה", כתבה שם, "לחיי התחלות חדשות".