אפקט שרון גל: הנתון המדהים של מהדורת החדשות בערוץ 14

מהדורת החדשות של ערוץ 14 רושמת הישג שיא אחרי הצטרפותו של המגיש הוותיק למגי טביבי והיא שנייה רק למהדורה של ערוץ 12

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/23 11:07 י באדר התשפג

אפקט שרון גל: הנתון המדהים של מהדורת החדשות בערוץ 14
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

ערוץ 14, הנקרא גם "עכשיו 14", הוקם בשנת 2014 תחת השם "ערוץ 20". רק לפני שנתיים, ב-2021, החליף את מספרו וערך שינויים במגישי הערוץ. ולפני כשבוע נודע כי שרון גל, מגיש ב"רשת 13" לשעבר, מצטרף להגשת המהדורה המרכזית בערוץ. כעת מציינת המהדורה הישג שיא.

עוקפים את המהדורה של 13

בפעם הראשונה, מהדורת חדשות של ערוץ 14 של אמש (ה'), בהגשתו של שרון גל עם המגיש ההוותיקה יותר, מגי טביבי, עוקפת את נתוני הרייטינג של מהדורת ערוץ 13. בעוד הנתון של 13 נעצר על 5.2% - הנתון של 14 הגיע ל-5.4%. הנתון המדהים הזה שם את מהדורת 14 במקום השני - שנייה רק לחדשות 12.

מגי טביבי

מגי טביבי. יש סיבה לחייך | צילום: Omermantzur/cc-by

לצד הנתון הזה, אחרי שביום שלישי עקפה "הפטריוטים" לראשונה את הפריים טיים של ערוץ 13 - גם אתמול (ה') הנתון חזר על עצמו. נזכיר כי תכנית "הפטריוטים" בהובלתו של ינון מגל היא תכנית הדגל של הערוץ וביום שלישי הביאה לא פחות מ-6.8% רייטינג.

גלית דיסטל: "נכס אסטרטגי ענק עבור המדינה"

להישג של ערוץ 14 בטבלת הרייטינג יש משמעות רבה. הערוץ הוא הראשון שהגדיר עצמו כימני מובהק, ומציג צד שונה מהערוצים האחרים. הערוץ שהתחיל בתור "ערוץ מורשת" אינו משדר בשבת וחג, כבר מתחילת דרכו. מי ששמחה במיוחד מהנתונים היא חברת הכנסת גלית דיסטל, שהגיבה ברשתות החברתיות. "הכח הכי גדול של השמאל הישראלי הוא הונאת אזרחים באמצעות התקשורת", טענה, "עליית הרייטינג של ערוץ 14 היא נכס אסטרטגי ענק, לא עבור הימין, אלא עבור המדינה".