יובל דיין חוזרת לשיר הראשון בקריירה וחושפת: "לא היו לי עוד"

הזמרת והיוצרת האהובה שיתפה ברשתות החברתיות שלה אודות השיר הראשון אותה שחררה לאוויר העולם, "לאסוף", וסיפרה על תהליך היציאה שלו: "הבנתי ששיר ראשון יש פעם אחת בחיים, והיה לי חשוב שזה יהיה שיר שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/23 08:00 י באדר התשפג

יובל דיין חוזרת לשיר הראשון בקריירה וחושפת: "לא היו לי עוד"
יובל דיין בהופעה. 2016, צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

הזמרת החוזרת בתשובה ויוצאת ריאליטי המוזיקה "דה-וויס", יובל דיין, שעסוקה בימים אלה בעבודה על אלבום שלישי, שיתפה סרטון מרגש במיוחד בו היא שרה את שירה הראשון בקריירה. במילים שצירפה לסרטון היא סיפרה על תהליך היציאה שלו ועל המסר שלה לעוקבים.

"הייתי בטוחה בזה שהאבן הראשונה בדרך צריכה להיות כזו שאהיה שלמה איתה ב-100%"

"בתחילת הדרך הבנתי ששיר ראשון יש פעם אחת בחיים, והיה לי חשוב שזה יהיה שיר שלי", כתבה הזמרת. "עוד לא באמת היה לי מושג מה יקרה עם המוזיקה, אבל הייתי בטוחה בזה שהאבן הראשונה בדרך צריכה להיות כזו שאהיה שלמה איתה ב-100%", כתבה.

נזכיר כי שירה הראשון נקרא "לאסוף", אותו היא כתבה והלחינה. הפזמון של השיר הוא "ואם הרוח הקרה תחלוף לי, אולי זה טוב אולי פחות, אז לפחות תבטיח לי עכשיו שאתה תבוא אחרי כדי לאסוף". דיין המשיכה ושיתפה בפתיחות כי לא היו לה עוד שירים במגירה. "החלטתי ללכת על 'לאסוף'. מה שבא לי להגיד זה שגם אם אין לכם את המשך הסיפור, תתחילו לכתוב - הדרך תביא את השאר".

יובל דיין הצטרפה לטיקטוק

לדיין יש מעל מאה אלף עוקבים באינסטגרם, ולאחרונה היא נכנסה גם לטיקטוק. "כשהגעתי לתחום הזה הייתי בגישה של 'מה שכתוב בשירים זה מספיק'", כתבה בפוסט באינסטגרם, "והיום, מרגישה מוכנה לעלות אתכם שלב בקשר".