כתב חדשות 12 הזמין את נתניהו לראיון - כך הוא הגיב

ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12 נתקל אמש במסדרונות הכנסת בראש הממשלה בנימין נתניהו, הכתב מיהר להזמין את ראש הממשלה לראיון, זאת התשובה שהוא קיבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/23 14:20 ט באדר התשפג

כתב חדשות 12 הזמין את נתניהו לראיון - כך הוא הגיב
ירון אברהם, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בעיצומו של יום פוליטי סוער, פגש אתמול (ד') ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12 את ראש הממשלה בנימין נתניהו במסדרונות הכנסת, הכתב ביקש מנתניהו ראיון קצר, נתניהו עקץ בתגובה: "תזמינו אותי בצורה מסודרת ואני אסרב בצורה מסודרת".

בתחילת השבוע ירון אברהם העלה לחשבון הטיקטוק שלו מונולוג בו יצא נגד "הטרללת" כהגדרתו במאבק נגד הרפורמה המשפטית, אברהם סיפר בסרטון כיצד נגזר עליו לפסיק לשרת במילואים מתוקף תפקידו ואיך זה הפריע לו "כשהתחלתי לעבוד בערוץ 12 קיבלתי טלפון ממספר חסום, עניתי לשיחה ובצד השני של הקו היתה נציגת המילואים של חיל המודיעין, והיא אמרה לי "ירון היקר דרכינו נאלצות להיפרד אתה יודע למה",  והבנתי מדוע, קשה להיות עיתונאי ואיש מודיעין במקביל, למרות שנוראה אהבתי את מה שעשיתי בצבא ורציתי להמשיך שירות מילואים עד מתי שיתאפשר לי" 

@yaronavraham4

חברים, התבלבלנו לגמרי. שר לשעבר בישראל מעודד אנשים להפסיק לעשות מילואים? לאן הגענו? עד לאן תגיע הטרללת?

♬ צליל מקורי - Yaron_Avraham

ירון אברהם: "תגידו חברים אנחנו השתגענו"

העיתונאי המשיך: "ואז היום אני רואה את השר לשעבר עמר בר לב, השר לבטחון לאומי לשעבר עמר בר לב, שאומר שזה נורא לגיטימי שאנשים שמרגישים שיש כאן הפיכה משטרית פשוט יפסיקו לבוא למילואים כי מילואים זה בהתנדבות" אברהם המשיך "ואני שואל תגידו חברים אנחנו השתגענו התחלקנו לגמרי על השכל? שר לשעבר עד לפני רגע השר לבטחון פנים שמופקד על המשטרה, לאן עוד נגיע? מה זה הטרללת הזאת? "