אודיה משתפת את הגבול שלה: לא אעשה את זה בעד שום סכום שבעולם

הזמרת הדתייה שיתפה ברצון שלה להשתפר בתחום הצניעות, סיפרה על הרב שמלווה אותה לאורך הקריירה ומעורב אפילו בכתיבת השירים, וגילתה איזה גבול היא לא תסכים לעבור לעולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/23 14:01 ט באדר התשפג

אודיה משתפת את הגבול שלה: לא אעשה את זה בעד שום סכום שבעולם
אודיה, צילום: ערן לוי

אודיה הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות המצליחות ביותר במדינה, וכבשה את הבמות הגדולות, את מצעדי ההשמעות וכמה קמפיינים גדולים במיוחד. בראיון עם בר זגה בפנאי פלוס היא דיברה על ההצלחה שהגיעה בבת אחת, על המשפחה הדתית והערכים עליהם גדלה, וגם על הרב שמלווה אותה לאורך הקריירה.

לא מופיעה בשבת בעד שום סכום

אודיה הגיעה ממשפחה דתית, וגם היא בעצמה משתדלת לשמור על שבת וכשרות, וקרובה לדת. "בגיל ההתבגרות שאלתי שאלות על מהות החיים", היא סיפרה, "ואז חזרתי אליי, שזה אומר שבתות, חגים, תעניות שאני כן עושה". כשנשאלה האם תסכים להופיע בשבת, היא השיבה בצורה נחרצת, "מה פתאום. לא בעד שום סכום שבעולם". המשפחה של אודיה מקבלת את הקריירה שלה בהבנה, ושמחים מההצלחה שלה, "אמא שלי מתפללת על זה כבר שנים".

"הייתי רוצה להתלבש יותר בצניעות, זה תחום שקשה לי איתו"

על שבת אודיה אמנם מקפידה, אך יש תחומים שיותר קשים לה. "הייתי רוצה להתלבש יותר בצניעות", היא שיתפה בראיון, והסבירה שלכל אחד יש עבודה רוחנית כלשהי. "אני רוצה להאמין שאני בדרך לשם". כדי לצלוח את העולם החילוני בו היא נמצא, לאודיה יש ליווי צמוד, "יש לי רב שאני מתייעצת איתו על כל דבר", שיתפה הזמרת, "הוא אפילו מעורב ברמת הטקסט של השיר".