מעיין אדם חושפת: "הצבעתי לציונות הדתית"

אשת התקשורת שיתפה בסטורי שלה הודעה של אחיה שהפגין וחסם כבישים, וקיבלה תגובות זועמות. לעוקבת שטענה כי לא הייתה מגיבה בצורה אוהדת כלפי מפגינים דתיים, היא השיבה בחריפות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/03/23 12:27 ט באדר התשפג

מעיין אדם חושפת: "הצבעתי לציונות הדתית"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

מעיין אדם הפכה בשנים האחרונות לאחת מאושיות הרשת החזקות בארץ, עם אינסטגרם שמונה מאות אלפי עוקבים. היא פרצה לחיי הבידור בתכנית הריאליטי "הישרדות" ומאז הספיקה להשתלב בתכנית הבוקר של ניב רסקין ולקבל תכנית צהריים יחד עם דנה גרוצקי. היא מרבה לשתף בדעותיה, גם ברשתות החברתיות וגם על המסך, וכעת חושפת את הצבעתה במערכות הבחירות האחרונות.

השיבה לעוקבת: "שומעת? הצבעתי לציונות הדתית"

הבוקר (ה') אדם שיתפה בסטורי שלה הודעה של אח שלה, שחסם כבישים, וגררה אחריה תגובות כועסות. "את מצדיקה חסימת כבישים?" שאלה אחת העוקבות, ואדם הסבירה בפירוט את החשיבות של ההפגנות בעיניה. עוקבת אחרת כתבה לה, "בחיים לא היית אומרת את זה על קבוצה עם כיפה ופאות שחוסמים כבישים". אושיית הרשת הכועסת השיבה לה מיד, "שומעת?" היא כתבה, "הצבעתי לציונות הדתית בכל מערכות הבחירות האחרונות", והוסיפה את המסקנה שלה, "שוטפים לנו את המוח אחד נגד השני".

צילום: צילום מסך אינסטגרם

"זה די פסיכי לקבל הודעה כזו"

עוקבת אחרת כתבה על ההודעה, "אני מבינה שאח שלך חושב שחיילים הם נאצים", טענה הכותבת, "יש דרך להפגין, תת רמה". גם ההודעה הזו הרגיזה את אדם במיוחד, שהשיבה, "זה די פסיכי לקבל הודעה כזו", כשאחיך סיכן את חייו כחייל ומפקד בלב העשייה הבטחונית ועדיין מסכן במילואים". אדם הוסיפה והבהירה כי יש אנשים בהפגנה שהיא בזה להם ויש אמירות שהיא מתנערת מהן, אבל פנתה שוב לעוקבת, "אם מישהו הצליח לשכנע אותך שההפגנה הזאת נגד ישראל, נפלת למניפלוציה שלו".