גיא זוארץ נפרד בכאב: "אנחנו צריכים ללמוד ללכת מחדש"

שבוע לאחר שאיבד את אביו, מנחה הטלוויזיה משתף בכאב את התחושות הקשות לאחר סיום השבעה, בפוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלו, "שגרת החיים דופקת על הדלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 19:33 ו באדר התשפג

גיא זוארץ נפרד בכאב: "אנחנו צריכים ללמוד ללכת מחדש"
גיא זוארץ, צילום: Shlomi Cohen, פלאש 90

שבוע חלף מאז המנחה והשחקן גיא זוארץ נפרד מאביו, ניסים זוארץ. אשתו של זוארץ, יעל בר זוהר, שהייתה קשורה במיוחד לחמיה, ספדה לו בפוסט נוגע ללב בחשבון האינסטגרם שלה, והרבתה לשתף בתמונות משותפות שלהם יחד, מימיו היפים של האב. כעת תורו של הבן, שלא שיתף עד כה דבר, לחשוף את התחושות הקשות בעקבות הפרידה, רגע לאחר סיום השבעה.

"בלי אבא שיחזיק לי את היד"

"בתום שבעה ימים ארוכים ומלאים בנחמה בחיבוק, באהבה, בזכרונות, במילים טובות", כתב זוארץ בחשבון האינסטגרם שלו, "הנחמה מתפזרת", שיתף בתחושות הקשות, "שגרת החיים דופקת על הדלת ואנחנו צריכים ללמוד ללכת מחדש, בלי אבא שיחזיק לי את היד". זוארץ שיתף כי במשך שבעת הימים שמע סיפורים מרגשים על חייו של אביו, אך כעת הפרידה מכה בו באמת. "בלי אבא שילחש על אזני", כתב, "בלי אבא שיניח את ידו לברך אותי". 

"יהיה זכרך ברוך, אבא יקיר ונדיר שלי", כתב הבן בכאב, "לעולם אבל לעולם לא תמוש מליבי, מראשי, מחיי". מנחה הטלוויזיה המוכר, שהיה קשור לאביו ולסב נכדיו, התקשה לעכל את הפרידה שהתרחשה בסמוך ליום הולדתו. "אני כל כך גאה להיות הבן שלך", חתם את הפוסט בפנייה נרגשת לאב המנוח, "נוח על משכבך בשלום, אוהב אותך לנצח".