הרפורמה המשפטית "אני כבר דואגת ומבוהלת. עצרו ודברו לפני שיהיה מאוחר מדי"

ריטה, שלא מרבה להזכיר עניינים פוליטיים, פרסמה פוסט דואג במיוחד וקראה לנבחרי הציבור לנהל משא ומתן על הרפורמה במערכת המשפט: "הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת! כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 19:35 ב באדר התשפג

"אני כבר דואגת ומבוהלת. עצרו ודברו לפני שיהיה מאוחר מדי"
ריטה | , צילום: David Cohen/Flash90

הרפורמה במערכת המשפט מדאיגה אזרחים רבים, וביניהם גם יוצרים ואנשי תרבות. הזמרת ריטה פרסמה היום הערב (ה') פוסט דואג במיוחד בנושא: "רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום", כתבה בבהלה. 

"הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת"

זאת הפעם הראשונה שאני חורגת מהחלטה שלי לא להביע עמדות בנושאים אקטואליים", הבהירה הזמרת הישראלית, "כי תמיד בחרתי יותר מכל, לחבר דרך השירה שלי, האמנות שלי, לחבר בין כל קצוות העם המגוון הזה שלנו, להאיר באנרגיה של ריפוי ואהבה. אבל הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת! כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום".

ריטה כתבה כי הדמוקרטיה שבנינו בישראל במהלך 75 שנות קיום המדינה, "בטוויה רגישה ככל שניתן, בין אנשים שונים שהתקבצו מכל קצוות תבל - בסכנה". לדבריה, "הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה - בסכנה. תסתכלו, התפרים עוד רגע נקרעים".

הזמרת פנתה לנבחרי הציבור בבקשה לשבת ולדבר. "תגיעו להסכמות. תראו דוגמה לעם איך מרפאים אחד את השני ולא פוצעים אחד את השני. עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום. לא כל מה שיש לו רוב בחדרי הוועדות בכנסת, מחליף את התחושות בחדרי הלב. שינויים כל כך דרסטיים נעשים בתהליך, בסבלנות, בהתייעצות והסכמה רחבה ככל האפשר. חיכינו 75 שנים. קחו חודש חודשיים, עצרו ודברו, לפני שיהיה מאוחר מדי".