פורים תשפ''ג משנכנס אדר: עשרת האנשים המצחיקים ביותר בארץ

חודש אדר פוקד עלינו להרבות בשמחה, ואין דרך טובה יותר לשמוח מאשר לצחוק. אספנו בשבילכם את עשרת האנשים המצחיקים ביותר בארץ, מהוותיק ועד הצעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 10:05 ה באדר התשפג

משנכנס אדר: עשרת האנשים המצחיקים ביותר בארץ
צילום: Moshe Shai/FLASH90

לפני כשבוע הכנסנו את חודש אדר, ובכל רחבי הארץ נשמעה שירת "משנכנס אדר מרבין בשמחה". ואיזו דרך יש להרבות בשמחה יותר מצחוק? בדיוק לשם כך אספנו בשבילכם את עשרת האנשים המצחיקים ביותר בארץ, שתוכלו לחפש ביוטיוב או באינסטגרם ולצחוק בלי הפסקה.

1. אדיר מילר

מילר הפך בשנים האחרונות לאחד האנשים המצחיקים בארץ, עם סדרות מצליחות כמו "רמזור" ו"צומת מילר" ומופעי אלתורים שכבשו את הארץ ואת העולם. לאט לאט הוא צבר תאוצה וייצב את מעמדו כאחד האמנים המצחיקים ביותר. אם בא לכם לחייך בחודש אדר, אין מתאים יותר מבינג' של פרקי רמזור.

אדיר מילר

אדיר מילר צילום: Moshe Shai/FLASH90

2. תמיר בר

תמיר בר צמח מתחת לרדאר, כמעט מבלי ששמנו לב. די מהר הוא הצליח להתברג לתכנית בכאן 11, וקטעים שלו רצו ברשתות החברתיות. השירים ההומורוסטיים שכתב הפכו ללהיטים, וזה היה רק מתבקש שיגיע לפסגת הקומיקאים הישראלית: ארץ נהדרת. אתם מוזמנים לדפדף בפייסבוק ובאינסטגרם שלו וליהנות מאוסף סרטונים כיפים ומשעשעים.

תמיר בר

תמיר בר צילום: Moshe Shai/FLASH90

3. אודי כגן 

אודי כגן הוא קומיקאי מוכשר בכל התחומים: בתכנית האירוח שלו "קארפול קריוקי" הוא מצליח להוציא מכל משתתף את הצד המצחיק ביותר, הדמות "משיח" שהמציא מככבת בסרטונים ברחבי הרשת, וגם את פסגת ארץ נהדרת הוא הצליח לכבוש. 

אודי כגן, צילום: יובל נטר/cc-by

4. שני כהן 

אחת השחקניות הוותיקות ביותר בארץ נהדרת, ומי שהביאה למסך כמה מהדמויות המצחיקות ביותר: קשת ליבליך, המקפלות הנוסטלגיות שהוחזרו לאחר עשור, ספיר ועוד. כהן יודעת להיכנס לנעליה של כל דמות בצורה מושלמת וקורעת, ואין דרך טובה יותר לשמוח מלצפות במערכונים בהשתתפותה.

שני כהן

שני כהן צילום: Moshe Shai/FLASH90

5. אושרית סרוסי

סרוסי התחילה את דרכה דווקא ברשת, אך מזמן חצתה את גבולותיה. כאישה וכדתייה היא הגיעה להישגים מפתיעים כשסרטוני "מכבית וחנאל" חרכו את הרשתות החברתיות, והתוכנית "זאת וזאתי" בכיכובה ובכיכוב גיתית פישר הפכה לאחת הפופולריות והאהובות ביותר של רשת 13. אם אתם מחפשים תוכן קורע וצנוע, רוצו לצפות בריבים של מכבית וחנאל.

צילום: שריי עוז

6. אורי חזקיה

חזקיה הוא אחד הסטנדאפיסטים הותיקים בישראל, שממשיך להופיע על המסך שלנו גם אחרי עשור. המערכונים הישנים מצחוק מהעבודה עדיין מרגישים רלוונטים, ומתווספים אליהם הקטעים הנפלאים ממועדון לילה ומההופעות. אם מתחשק לכם לצפות בקומיקאי המתולתל, לא חסר איפה.

אורי חזקיה צילום: AF1621/cc-by

7. אסי כהן

אסי כהן תפס את מקומו בכבוד ברשימה, אחרי שהתבסס כאחד הקומיקאים המצליחים במדינה. הוא פרץ אי שם מזמן כחלק מ"אסי וגורי", וטיפס עד שהגיע לארץ נהדרת. כהן הוא חקיין נפלא, אך הייחודיות בו היא דווקא הדמויות הפארודיות שלו: השירים של דדי דדון הפכו ללהיטים, חי ממשפחת הטורטלים קיבל פרסומת בטלוויזיה ושאולי זכה לסדרה המבוססת עליו. 

צילום: Moshe Shai/FLASH90

8. גורי אלפי

הצד השני של הצמד הנוסטלגי, "אסי וגורי", לקח כיוון אחר לגמרי. במשך שנים הוביל את התכנית "היום בלילה עם גורי אלפי" והנחה תכניות שונות ומגוונות. גורי אלפי לקח את הצד הקומי שלו לעולם המשחק, וכיכב בכמה תפקידים משעשעים במיוחד על המסך. 

צילום: Moshe Shai/FLASH90

9. ערן זרחוביץ'

את ערן זרחוביץ' קשה לזהות שלא מאחורי דמות. אולי יהיה לכם קל יותר לזהות אותו כבנט או כליאור רז, אך מדובר בקומיקאי מוכשר בפני עצמו. כולנו מכירים את ראובן שהגיע להחזיר את אסתי ואת המדינה כולה בתשובה, ואין ספק שזרחוביץ' מצטיין בחיקויים ובדמויות כאחד.

צילום: Moshe Shai/FLASH90

10. רועי כפרי 

רועי כפרי הפך לשם מוכר רק בשנים האחרונות, אבל לא כדאי לפספס אותו. הוא צמח מסרטונים ברשת שהפכו לויראליים, והצליח לטפס עד להשתתפות בסדרות טלוויזיה מצליחות ובהפסקות הפרסומות. כל סרטון שלו מגיע לעשרות אלפי צפיות, לפעמים מאות אלפי, ואין ספק שמדובר בקומיקאי נפלא שעוד יגיע רחוק.

צילום: אריאל אפרון/cc-by