"שני סטים של כלים, חלבי ובשרי": כוכבת חתונמי חושפת את הבקשה של בן הזוג

קטיה אברבוך וליאור אורן שיתפו בראיון על העריכה השגויה בתכנית, על הבקשה של ליאור להפריד בין בשר לחלב ועל ההריון הראשון, "אני רוצה שלושה, אז הסיכום הוא שניים וחצי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 14:36 א באדר התשפג

"שני סטים של כלים, חלבי ובשרי": כוכבת חתונמי חושפת את הבקשה של בן הזוג
חתונה ממבט ראשון, צילום: קשת 12

קטיה אברבוך וליאור אורן התאהבו על המסך של קשת 12, בתכנית השידוכים "חתונה ממבט ראשון". סיפור האהבה שלהם פרח כמעט מהרגע הראשון, והמשיך הרבה מעבר לגבולות התכנית. מאז הם הספיקו להינשא זה לזו, בפעם השנייה, בשידור חי בטלוויזיה, ולהכריז על היריון ראשון. השבוע עם ישבו לראיון עם תחיה ברק, במסגרת מגזין "לאשה", ודיברו על הזוגיות ועל פערי הדת.

ליאור אורן וקטיה אברבוך, כוכבי "חתונה ממבט ראשון"

ליאור אורן וקטיה אברבוך, כוכבי "חתונה ממבט ראשון" צילום: קשת 12

"אני יכולה להבין את התמיהה שהייתה אז לאנשים"

סיפור האהבה של השניים פרח במהירות, וכבר בפרקים הראשונים לעונה נראתה על המסך התאהבות מרשימה. "תגידי תודה לעריכה", אמרה אברבוך, "אנחנו אסירי תודה לתוכנית שהכירה בינינו, אבל אני יכולה להבין את התמיהה שהייתה אז לאנשים". התמיהה שאברבוך מדברת עליה היא התגובות הרבות של הקהל, שפקפק בהתאהבות הסוערת. "היה בליאור משהו נלהב מאוד וחששתי מזה", היא חושפת את האמת, "סיפרתי לו על זה אחרי יום או יומיים".

הוא ביקש להפריד את הכלים, היא ענתה "לא יקרה"

למרות האהבה הגדולה, לשניים היו גם פערים. אורן הגיע ממשפחה דתיה, ולמרות שהוריד את הכיפה הוא מגדיר עצמו דתי. אברבוך, לעומתו, גדלה במשפחה חילונית לגמרי. "אחרי התוכנית הוא פתאום אמר לי שהוא רוצה שיהיו לנו שני סטים של כלים, לחלבי ולבשרי", היא משתפת, מיד עניתי לו 'לא יקרה'". לאחר התגובה הראשונית, כוכבת הריאליטי חשבה על זה בשנית והחליטה לנסות. "בפרק ההחלטות בתוכנית היא אמרה לי שהיא תעשה בשבילי הכול, הזכרתי לה את זה", מספר אורן, "אם היא מתבלבלת בין חלבי לבשרי, זה לא קרייסס ואוי ואבוי. זה יותר בשביל הנפש".

"אני רוצה שלושה, אז הסיכום הוא שניים וחצי"

במהלך הראיון חשפו השניים כי הם מצפים לבת, וזו רק ההתחלה. "נתחיל באחת ונתכוונן לשני. לא יודעת מה יהיה אחרי", אמרה אברבוך. אורן, לעומתה, אמר, "אני רוצה שלושה. אז הסיכום הוא שניים וחצי. יהיו שניים ואולי יהיו שלושה". המסורת של אורן משפיעה על הבית של שניהם, לא רק בהפרדת הכלים. "אנחנו גם מדליקים נרות שבת", שיתף אורן, "קטיה מדליקה ומברכת, ואני מבקש בקשות. עכשיו אני מבקש שתהיה לידה קלה ומוצלחת".