קורין גדעון מתרגשת מהחלום שהתגשם: "אין שום שיא בקריירה שמשתווה לזה"

לכבוד יום המשפחה, אושיית הרשת שיתפה תמונה שמתארת את התגשמות החלום שלה ושיתפה את עוקביה בתחושות, "עבדתי כמו חיה רעה אבל תמיד ידעתי שמשפחה היא המהות האמיתית של החיים, ככה גדלתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 12:33 ל בשבט התשפג

קורין גדעון מתרגשת מהחלום שהתגשם: "אין שום שיא בקריירה שמשתווה לזה"
קורין גדעון מתרגשת, צילום: אור גפן

אושיית הרשת קורין גדעון הפכה בשנים האחרונות לאחת הבלוגריות הפופולריות ביותר ברשתות החברתיות, עם למעלה מ-350 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד רבים בפייסבוק ובטיקטוק. למרות ההשגים המרשימים בקריירה שלה, יום המשפחה שחל היום (ג') מזכיר לגדעון מה באמת חשוב בחיים. "כשהייתי קטנה לא שיחקתי בבובות", היא סיפרה בפוסט חדש באינסטגרם, "היה לי בעל דמיוני ושלושה ילדים דמיוניים".

"משפחה היא המהות האמיתית של החיים, תמיד חלמתי על משפחה משלי"

לקורין גדעון ובעלה חילי, שהגיע ממשפחה חרדית, יש שני ילדים משותפים. אושיית הרשת נוטה לשתף רבות בתמונות וסרטונים של אלונה ורפאל, ששוברים את הרשת. "תמיד חלמתי על משפחה משלי", שיתפה את מאות אלפי עוקביה, "עבדתי כמו חיה רעה אבל תמיד ידעתי שמשפחה היא המהות האמיתית של החיים, ככה גדלתי". גדעון הודתה, "אין שום שיא בקריירה שמשתווה לזה", היא כתבה, "האהבה שמרגישים בלב שאשכרה פיזית מתרחב, הדאגה והגעגועים שהופכים את הבטן".

גדעון: "המשפחה שלי היא התגשמות כל חלומותיי"

גדעון משתפת לא פעם בקשיים בהורות ובגידול הילדים, וגם כעת היא מודה שהיא אחרי עוד לילה לבן, אך גם אז "המשפחה שלי היא התגשמות כל חלומותיי".