שיר חדש "להחזיק את הדמעות": כוכבת דה וויס בשיתוף פעולה עם עידן רייכל

יוצאת הריאליטי אופק נחמן, שהגיעה לרבע הגמר בעונה החמישית של הריאליטי המוזיקלי, מוציאה שיר חדש שנכתב והולחן על ידי עידן רייכל

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 13:40 כט בשבט התשפג

"להחזיק את הדמעות": כוכבת דה וויס בשיתוף פעולה עם עידן רייכל
מתוך "דה וויס" עונה 5, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אופק נחמן הייתה אחת הכוכבות הגדולות בעונה החמישית של דה וויס, והודחה ברבע הגמר של התכנית. מאז הספיקה להוציא כמה שירים די מצליחים, אך כעת היא עושה צעד נוסף בעולם המוזיקה עם שיר חדש ורביעי, בשם "ציפור בלי שמיים". "הוא מסוג השירים שאומר קצת ומספר הרבה", אמרה כוכבת הריאליטי.

עידן רייכל כתב והלחין עבורה את השיר

את השיר החדש של הזמרת הצעירה כתב והלחין הזמר הוותיק עידן רייכל, יחד עם אבי אוחיון. "מהרגע שהשיר נכתב, הרגשתי שהזמרת כאן", אמר רייכל, "צריכה להיות מישהי עם עומקים פנימיים וקול מיוחד, שיכולה להפוך את השיר לשלה. לפעמים הקסם הזה קורה דווקא עם מישהי שבקולה אין גיל, אין צליל של תקופה". למרות שנחמן לא כתבה את השיר, היא הצליחה להתחבר אליו, "אותי השיר פוגש בדיוק במקום שבכל צעד שאני בוחרת לעצמי בהגשמה שלי דרך המוזיקה אני תמיד שואפת למצוא עוד משמעות", שיתפה.

כוכבת דה וויס, אופק נחמן

כוכבת דה וויס, אופק נחמן צילום: שי פרנקו

"השיר נתון לפרשנות"

"כמו ציפור בלי שמיים, לא יכולתי להיות", נפתח השיר של כוכבת הריאליטי. כפי שהסבירה בעצמה, "השיר נתון לפרשנות וככל שתשמעו ממנו עוד ככה תבינו עליו עוד דברים". שיתוף הפעולה בין יוצאת הריאליטי לבין הזמר הותיק, שמאחוריו כבר להיטים רבים, הוליד יצירה מעניינת ומפתיעה. כיף שיש לנו אחת כזו אופק", אמר רייכל, וסיים באיחול לבבי, "שתישאר איתנו לעוד הרבה שנים".

עידן רייכל על במת האירוויזיון

עידן רייכל צילום: הדס פרוש, פלאש 90