עידן עמדי חוגג יום הולדת ומתמוגג: "אין באמת דרך להשיב לכם בחזרה"

הזמר והיוצר המצליח חוגג 35 ופרסם ברשתות פוסט ובו הוא מאחל "שנזכה לחיות את הרגע כמו שהוא בלי מה היה ומה יהיה ושנתאמץ לאהוב ללא תנאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 20:55 כח בשבט התשפג

עידן עמדי חוגג יום הולדת ומתמוגג: "אין באמת דרך להשיב לכם בחזרה"
צילום: אוהד רומנו

מאז פרץ לחיינו עם "כאב של לוחמים" בתכנית "כוכב נולד", עידן עמדי הפך לאחד האמנים והשחקנים המוערכים בתרבות הישראלית. היום (א') חוגג עמדי 35 והוא פרסם פוסט ברשתות ובו הוא מודה לקהל על הברכות.

"שנקום בכל בוקר עם תשוקה לעשות ולנוע ולבחור בלב"

"קמתי הבוקר במדבר למילים הטובות ולברכות שלכם. רק רציתי להגיד תודה על האהבה הגדולה הזו, אין באמת דרך להשיב לכם בחזרה", כתב עמדי.

"יש עניין ביום ההולדת דווקא לברך את האחר, אז אברך את כולנו שנזכה לחיות את הרגע כמו שהוא בלי מה היה ומה יהיה, שנתאמץ לאהוב ללא תנאים ושנקום בכל בוקר עם תשוקה לעשות ולנוע ולבחור בלב. לחיי ההרפתקאות שבדרך. לחייכם. לחיים לחיים. עמדי", הוא סיים.

המריא למסע טיפוס הרים

נזכיר כי לפני שלושה חודשים פרסם עמדי את אלבומו החמישי וטס לאתגר טיפוס הרים קשוח במיוחד. "רגע לפני שאני ממריא למסע לטיפוס אחד ההרים הגבוהים בעולם, משאיר לכם את המתנה הזו וגם אומר תודה, שאתם כאן, שאתם מקשיבים, שהראש שלכם חושב והלב מרגיש".

על האלבום החדש הוא סיפר: "אתם מכירים כבר את כל השירים שם, הכרתם אותם בהדרגה, ואני כתבתי בהתאם לשינויים והגלים בחיי ומסביבי. כשיצא השיר הראשון ׳מה את מרגישה׳ גרתי על יד הים, עוד לא הייתי אבא, העולם עוד נע באופטימיות ובאדישות לפני שהגיעה הקורונה".