אביב אלוש יוביל בהתנדבות את הקמפיין לאפליקציה החדשה וזאת הסיבה

אפליקציה חדשה שתקדם נקודות חיבור בעם שתושק בקרוב, והשחקן והזמר המתחזק אביב אלוש בחר להוביל בהתנדבות קמפיין שמטרתו לאחד את העם ולהרבות אהבה, אלוש: "להפיץ חיבורים של אהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 13:30 כד בשבט התשפג

אביב אלוש יוביל בהתנדבות את הקמפיין לאפליקציה החדשה וזאת הסיבה
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

אפליקציה חדשה בשם "MANTCH" נוצרה כדי לקדם נקודות חיבור בעם, בעקבות התקופה המפולגת לאחרונה. האפליקציה תשמש להחלפה ושליחה של משלוחי מנות בפורים, פיזיים או דיגיטליים, באמצעות אלגוריתם המעודד חיבור בין אנשים שונים שאינם מכירים זה את זה. מטרת האפליקציה היא להציג ניגוד לרשתות החברתיות, המציפות מולנו רק אנשים ומעגלים חברתיים מוכרים.

אביב אלוש: "נרתמתי בהתנדבות כדי להפיץ אהבה בעם ישראל"

האפליקציה פותחה במשך חודשיים ונתרמה על ידי אנשי עסקים. הרב חיים דוד קובלסקי, העומד בראש עמותת "ותן חלקנו", מלווה רוחנית את המיזם, והשחקן אביב אלוש משמש כפרזנטור של האפליקציה בהתנדבות מלאה. "נרתמתי בהתנדבות למיזם חשוב זה כדי להפיץ חיבורים של אהבה בעם ישראל", הסביר אלוש, "ואני קורא לכל אוהדי להצטרף ליוזמה".

האפליקציה תושק בשבוע הקרוב, פחות מחודש לפני חג הפורים. הממשק ייצר התאמה בין אנשים המעוניינים להעניק משלוחי מנות לבין כאלו המעוניינים לקבל משלוחי מנות, וההתאמה תתבצע בצורה אוטומטית. האפליקציה החדשה תציע בין היתר משלוחי מנות דיגיטליים חינם המבוססים על מסרים חיוביים ומלכדים או משלוחים פיזיים הכוללים יין ושוקולדים במחירים מוזלים.

האפליקציה

צילום מסך מהאפליקציה צילום: יחצ

המטרה של האפליקציה היא לייצר נקודות חיבור בעם לאור התקופה המתוחה

הרב חיים דוד קובלסקי, ממלווי המיזם, הסביר, "אין חגיגה גדולה ביותר בפורים מאשר לקבל או לשלוח משלוח מנות", טען, "כך אנחנו מגדילים את האחווה והשמחה בין האנשים. המטרה היא לייצר נקודות חיבור בעם לאור התקופה המתוחה, ולחבר בין אנשים שאינם מכירים זו את זה לשם החלפת משלוחי מנות".