דמעות: קורין גדעון פגשה את הרב לאו וזה מה שקרה

אושיית הרשת הגיעה לאירוע לציון 100 שנים להיווסדו של בית הכנסת הגדול בתל אביב והפגישה המרגשת עם הרב הראשי לישראל שחיתן אותה גררה דמעות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/02/23 15:17 טו בשבט התשפג

דמעות: קורין גדעון פגשה את הרב לאו וזה מה שקרה
קורין גדעון דומעת, צילום: אור גפן

אמש (א') נערך בשעות הערב אירוע לציון 100 שנים להיווסדו של בית הכנסת הגדול בתל אביב בסימן "מאה שנות אור", במעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, הרב הראשי ישראל מאיר לאו, שולי רנד, קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, פטריק דרהי, אלוף במיל' יוחנן לוקר, עוזי דיין, יום טוב סמיה, איילת נחמיאס ורבין, ראש העיר רון חולדאי, הרב יובל שרלו, זוכה פרס נובל פרופ' פול רומר, שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת, הרב יצחק בר זאב רב ביה"כ, אלדד מזרחי יו"ר המועצה הדתית ועוד. את הערב הנחה הזמר הדתי ישי לפידות.

"זכינו שחיתן אותנו, אין אנשים כאלה"

האושייה קורין גדעון הגיעה לאירוע בלוק מגזרי וצנוע שמומלץ לכל בחורה דתייה לאמץ לארון. יחד עם בעלה חילי סורוצקין, שהגיע ממשפחה חרדית והכניס לביתם הרבה דת ומסורת, הם פגשו את הרב ישראל מאיר לאו שחיתן אותם ב-2018. מאז עברו מספר שנים ולזוג כבר שני ילדים משותפים, אלונה ורפאל, אך רגע הפגישה עם הרב הראשי היה עוצמתי כל כך עבור הבלוגרית, שהיא לא יכלה לעצור את הדמעות. הבלוגרית אף תיעדה את הרב מדבר בחשבון האינסטגרם המשגשג שלה, וכתבה, "הרב לאו שזכינו שחיתן אותנו, אין אנשים כאלה".

קורין גדעון דומעת בבית הכנסת צילום: אור גפן

"בית הכנסת הפך למרכז משמעותי בחיי העיר"

מי שבלט באירוע בהפקתו של יצחק ראשי היה הזמר שולי רנד, שהגיע לשיר לבדו. אשתו העיתונאית צופית גרנט אמנם אישרה הגעה לאירוע, אך בסופו של דבר לא נכחה. נשיא המדינה, שהגיע לדבר באירוע, התרגש מהמעמד. "אני נרגש לעמוד כאן, בערב ט"ו בשבט, חגה הגדול של ארץ ישראל, בבית הכנסת הגדול של תל אביב", אמר בנאומו, "בשנים האחרונות בית הכנסת הפך למרכז משמעותי בחיי העיר ובחיי התרבות שלה ואני מברך על כך מאוד".

שולי רנד מופיע

שולי רנד מופיע צילום: אור גפן

קורין וחילי נפגשים עם הרב לאו

קורין וחילי נפגשים עם הרב לאו צילום: אור גפן

קורין גדעון וחילי סורוצקין

הלוק המגזרי של קורין גדעון צילום: אור גפן

נשיא המדינה יצחק הרצוג נואם

נשיא המדינה יצחק הרצוג נואם צילום: אור גפן

שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת וישי לפידות

שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת וישי לפידות צילום: אור גפן