אביו של כוכב הרשת הסרוג זכה בפרס יוקרתי: "האולפנה העניקה מקום מיוחד"

תעודת הערכה על קידום חינוך לאומניות ותרבות ניתנה לאולפנת בני עקיבא אורות מודיעין. ועדת הפרס המחוזי על הזכייה: "האולפנה מעניקה מקום מיוחד ופורץ דרך להגשמה עצמית ולהתפתחות האישית בקרב התלמידות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 21:08 ט בשבט התשפג

אביו של כוכב הרשת הסרוג זכה בפרס יוקרתי: "האולפנה העניקה מקום מיוחד"
משה כורסיה, צילום: באדיבות המצולם

פרס יוקרתי לאולפנה במודיעין: משרד החינוך, במחוז ירושלים, הודיע השבוע על בית הספר הזוכה במקום הראשון בקטגוריית קידום חינוך לאומניות ותרבות. אולפנת בני עקיבא אורות מודיעין הוכרזה על ידי ועדת פרסי המחוז כזוכה בזכות הענקת מקום מיוחד ופורץ דרך להגשמה עצמית. הפרס הוענק  לראש האולפנה - הרב אשר כורסיה ולצוות האולפנה. הרב כורסיה הוא אביו של כוכב הרשת והזמר הסרוג משה כורסיה. 

הרב אשר כורסיה וצוות האולפנה

הרב אשר כורסיה וצוות האולפנה צילום: גידי אבינרי

מי שהעניקו את הפרס היו יעקב עמר - יו"ר וועדות פרסי המחוזי, אילנה שראגו - יו"ר הוועדה לאמנויות ותרבות ומאיר שמעוני - מנהל מחוז ירושלים. בנימוקים לפרס כתבו השופטים: "על הענקת מקום מיוחד ופורץ דרך להגשמה עצמית ולהתפתחות האישית בקרב התלמידות, תוך הכוונה להישגים לימודיים בסטנדרט גבוה, טיפוח וחיזוק מוטיבציה, אחריות, אמפתיה, הקניית תובנות וכלים מקצועיים וחווייתיים למימוש ולהעצמת הפוטנציאל האישי".

משה כורסיה

משה כורסיה, אבא מוביל את האולפנה להישגים |  צילום: באדיבות המצולם

הרב כורסיה בירך את הצוות שציטט את הרב קוק

ראש האולפנה הנרגש, הרב אשר כורסיה ברך את הצוות והתלמידות על הזכייה: "לצוות המגמה העל איזורית שלנו למוסיקה- אודיה ברקן ותמר פישמן. לצוות האמנויות- איילת פרנקל ומיכל צוף לצוות הקולנוע והתקשורת- נועה לאופר והדר גוטדינר ולכל התלמידות המדהימות. ברכות על זכיית האולפנה בפרס המחוזי, בתחום החינוך לתרבות ולאומנות. הראי"ה קוק - בהקדמה לשיר השירים כותב: 'הספרות, הציור והחיטוב עומדים להוציא אל הפועל כל המושגים המוטבעים בעמקי הנפש החושבת והמרגשת שלא יצאו את הפועל. עוד יש חובה על מלאכת המחשבת להוציאו'. עלו והצליחו"