מעיין אדם שיתפה תמונה מרגשת במיוחד: "הדייט הראשון שלנו מתקרב"

אשת התקשורת ההריונית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה מהממת החושפת היריון מתקדם, ופנתה בהתרגשות לבת התופחת בבטנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 17:58 ח בשבט התשפג

מעיין אדם שיתפה תמונה מרגשת במיוחד: "הדייט הראשון שלנו מתקרב"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

מעיין אדם, שהייתה בגלגול הקודם הדוברת של מירי רגב, היא אחת הדמויות הפופולריות על המסך בשנים האחרונות. היא הגיחה לחיינו בתוכנית הישרדות של רשת והמשיכה עם אינסטגרם משגשג. לא מזמן היא התחילה להנחות את תוכנית צהריים עם דנה גרוצקי, אך הנושא הכי מדובר כרגע בחייה של אשת התקשורת הוא ההריון שלה, לו חיכתה במשך שנים רבות.

"יש לי תחושה שהוא יהיה צרחות"

היום (ב') שיתפה אדם בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שמציגה היריון מתקדם, ובה ציינה כי הגיעה לשבוע ה-30 להריונה, כעשרה שבועות לפני הלידה המשוערת. בפוסט פנתה אדם לביתה העתידית, "הדייט הראשון שלנו מתקרב, גברת", כתבה לה, "ויש לי תחושה שהוא יהיה צרחות". בסטורי שלה אדם משתפת לא מעט את מאות אלפי עוקביה בהכנות שלה לקראת הלידה ובחששות שהיא חווה. 

"אני עוד לא אמא וכבר מוצפת רגשות אשמה"

זה לא הפוסט הראשון שאדם מפנה לבת העתידית. רק לפני מספר ימים, בעקבות הפיגועים שארעו בירושלים, אשת התקשורת פרסמה פוסט מבוהל. "אני לא אבטיח לביתי שהיא לא תלך לצבא", שיתפה בתחושות הקשות, "‫אבל אבטיח שיש לה את הצבא הכי טוב". בפוסט אדם טענה כי מדינת ישראל אדישה וסלחנית מדי וכי היא דואגת מהמצב. "ילדה שלי קטנה", היא פנתה לעוברית בבטנה, "אני עוד לא אמא וכבר מוצפת רגשות אשמה".