אביר קארה איבד חבר בפיגוע ונשבר: "מתגעגע אליך בוס"

סגן השר לשעבר, חבר ימינה אביר קארה איבד חבר בפיגוע הקשה בירושלים, הבוקר הוא ספד לאיליה סוסנסקי ז"ל, "פשוט היית במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון - לא מעכלים וכואבים",

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/23 14:33 ז בשבט התשפג

אביר קארה איבד חבר בפיגוע ונשבר: "מתגעגע אליך בוס"
אביר קארה, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

אחרי הפיגוע הקשה בירושלים, מדינת ישראל כולה קמה הבוקר (א') אבלה, אבל יש גם מי שהכיר מקרוב את הנרצחים כמו למשל סגן השר לשעבר אביר קארה שהכיר אישית את איליה סוסנסקי ה' ייקום דמו, וספד לו ברשתות החברתיות. 

"איליה היקר, קשה כל כך לדבר עלייך בזמן עבר ילד מקסים שאתה. כשרוני, מלא שמחת חיים, אוהב אדם, עם המון צניעות וענווה אצלך כולם היו ״בוסים״, כי לא היה לך גרם אחד של אגו. נתת לכולם הרגשה טובה מרחב איליה קראתי לזה", כתב קארה. 

קארה: "תהא נשמתך צרורה בצרור החיים לעד. מתגעגע אליך בוס"

קארה הוסיף: "עבדנו יחד, צמוד משך שנה וחצי  זכיתי להכיר את הטוב שבך והאור שהיה מגיע איתך לעבודה.  היה לך אור מיוחד שמקרין ומאיר לאחרים.  בערב שבת בפיגוע מחריד בשכונה שלך בנווה יעקב, מחבל ארור ירה בך מטווח קצר למוות ואתה רק בן 26, פשוט היית במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. מולך עמד מחבל בן עוולה שינק רעל ושנאה, לא מישהו שמסוגל להבחין במלאך עם הקסם והאור הכל כך מיוחד שלך. עצוב מאוד לאבד חבר, אוהבים אותך, לא מעכלים וכואבים. משפחת קארה, איטליאנו והחברים. נפרדים בצער ובכאב רב. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים לעד. מתגעגע אליך בוס".