מאיה ורטהיימר דחפה שום לאוזן והזעיקה שלושה רופאים

השחקנית ואושיית הרשת חלקה עם חצי מיליון העוקבים באינסטגרם חוויה מוזרה במיוחד, כאשר דחפה שום לאוזן בניסיון להקל על כאב מקומי ומצאה את עצמה בבית החולים כשלא הצליחה להוציא אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 16:23 ב בשבט התשפג

מאיה ורטהיימר דחפה שום לאוזן והזעיקה שלושה רופאים
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השחקנית המוכרת מאיה ורטהיימר נוהגת לשתף את המוני העוקבים ברשת החברתית ברגעים משעשעים וגם אירועים טרגיים מהחיים. הפעם, בסטורי החדש שהעלתה, ורטהיימר התעלתה על עצמה עם סיפור ספק משעשע ספק טרגי, על הרגע בו דחפה שום לאוזן שלה כדי להקל על הכאבים ונאלצה להתפנות למיון. 

"סיימתי לימודים עכשיו וכואבת לי האוזן", היא כתבה, "ונמאס לי כבר מהחורף הזה. אני רוצה להרגיש טוב. אני פסע מלדחוף שום לתוך האוזן שלי". שעתיים אחר כך, ורטהיימר מימשה את האיום והודיעה לעוקבים: "דחפתי שום לאוזן, באמת שאני משתגעת מכאבים ועם שני אופטלגין. זה נורא". 

"פחדתי שהולך להיות פה נזק בלתי הפיך"

בהמשך, לצד תמונה מבית החולים, השחקנית כבר הייתה יותר מוטרדת  וביקשה, "אל תשימו שום באוזן", ותיעדה את הרופא מנסה לחלץ את השום. "הוא נתקע, זה הדבר הכי אידיוטי והכי כואב שקרה לי. שלושה רופאים ניסו להוציא אותו. נדמה שהשניים הראושנים דחפו אותו פנימה, ואז הגיע ד"ר עדין ונחמד שהציל את המצב. זה היה מפחיד ומלחיץ וזה עדיין. נתנו לי משככי כאבים וכלום כלום לא עזר, ואני כאובה ועייפה והלוואי וזה יעזור". 

ורטהיימר תיעדה את עצמה בבית החולים לצד בעלה אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק, והוסיפה תהייה: "איך זה נכנס כל כך עמוק. נראה לי שכשניסו להוציא את השום פשוט דחפו אותו פנימה ופחדתי שהולך להיות פה נזק בלתי הפיך, העבירו אותי למיטה". את הסאגה המתישה חתמה השחקנית במילים הבאות: "אנחנו יוצאים מבית החולים הביתה. תודה לכל הדואגים, וגם לכל הסוטים שצפו בהכל כאילו מדובר בפרק מהאנטומיה של גריי".