בשעה טובה יונה לייבזון ילדה בן בכור והרשת מאושרת

שליחת חדשות 12 בארצות הברית, יונה לייבזון, פרסמה יחד עם בעלה, רועי הררי, על הולדת בנם הבכור: "ברוך הבא לעולם" | התגובות מהברנז'ה הישראלית לא איחרו לבוא: "זכה בהורים הכי שווים שיש"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 22/01/23 08:38 כט בטבת התשפג

יונה לייבזון ילדה בן בכור והרשת מאושרת
יונה לייבזון, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

אנו רגילים לשמוע מאנשי תקשורת ועיתונאים דיווחים בעיקר על מה שקורה לאחרים בארץ וגם בעולם, אך מדי פעם הם מדווחים גם על החיים הפרטיים שלהם. דיווח כזה, או יותר נכון בשורה משמחת קיבלנו היום מעיתונאית חדשות 12יונה לייבזון.

לייבזון, שליחת חדשות 12 בארצות הברית, פרסמה אמש (מוצאי שבת) יחד עם בעלה, רועי הררי, על הולדת בנם הבכור. בפוסט שפרסמה, העלתה העיתונאית תמונה כף ידה וכף ידו של הרך הנולד וכתבה: "סופסוף פגשנו אותך, ברוך הבא לעולם".

"זכה בהורים הכי שווים שיש"

התגובות לא איחרו לבוא כשרבים מגיבים לה ומברכים. בין המברכים: קורין גדעון, מאיה ורטהיימר, מלך זילברשלג וגם חברים ממערכת חדשות 12 ומהברנז'ה הישראלית. לייבזון שנולדה בליטא ועלתה עם משפחתה לישראל ב-1990, התחילה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל שם הייתה ראש הדסק לענייני כלכלה. ב-2015 הצטרפה לייבזון למערכת חדשות 12 ככתבת לענייני רווחה וכלכלה וב-2019 עברה להיות כתבת חברת החדשות בארצות הברית, תפקיד אותו היא עושה עד היום.