ח"כ טלי גוטליב לעמית סגל: "אתה כמו בוגי - מקשקש סיסמאות"

חברת הכנסת הידועה באמירותיה החריגות, הגיעה לאולפן "פגוש את העיתונות" ונשאלה מגוון שאלות על נושא דרעי והרפורמה המשפטית, אבל שאלה אחת הקפיצה את גוטליב

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/23 19:39 כח בטבת התשפג

ח"כ טלי גוטליב לעמית סגל: "אתה כמו בוגי - מקשקש סיסמאות"
חברת הכנסת טלי גוטליב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

חברת הכנסת טלי גוטליב התארחה היום (ש') בתוכנית "פגוש את העיתונות". במהלך הראיון דיברה גוטליב על המהפכה במערכת המשפט ועל הפסילה הדרמטית של דרעי. השיחה בין חברת הכנסת ושני המגישים לוותה בהומור ואפילו כמה עקיצות קטנות אבל כשעמית סגל שאל שאלה אחת על הרפורמה, הדבר הקפיץ א חברת הכנסת.

הכל התחיל כשעמית סגל שאל את גוטליב על האפשרות לפסילה אפשרית של הרפורמה של לוין בבג"צ, הדבר הקפיץ את חברת הכנסת שאמרה: "אתה כמו בוגי, מקשקש סיסמאות לעוסות מאוסות" בהמשך היא גם התייחסה לשאלה עצמה ואמרה: "בג"צ לא יפסול את הרפורמה".

אסתר חיות

אסתר חיות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"נשיאת בית המשפט העליון מחרחרת ריב ומדון בעם ישראל"

על נשיאת העליון אמרה גוטליב: "נשיאת בית המשפט העליון מחרחרת ריב ומדון בעם ישראל. היא עברה כל גבול אתי. היא אמרה שאם תהיה רפורמה היא תתפטר, אז שתתפטר. בהמשך היא גם אמרה על היועצת המשפטית לממשלה כי "טעות עשינו כשלא פיטרנו את מיארה כמו שאמרנו בשנה האחרונה, טעות שהממשלה לא הצביעה על זה".

על השאלה המרכזית של השבוע בנושא בג"צ דרעי אמרה גוטליב: "בג"צ דרעי יש עוד סעיף אחד לחוק החסינות, ובכל הכבוד צווים שיפוטיים גם אם אנחנו לא מקיימים אותם אי אפשר לבוא בטענות נגדנו. יש מצב שלא הייתי מפטרת את דרעי".