הסטנדאפיסטית בוגרת האולפנה שיתפה בכאב: "עברתי הפלה"

לרוב היא מרבה לצחוק עם עוקביה, אולם הפעם היא שיתפה ברגע קשה, "עברתי הפלה שלא לומר גרידה", והוסיפה חיזוקים: "אם מישהי שמרגישה שהיא לבד בזה ושהיא דפוקה אז היא לא! ואני פה בשבילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 20:57 כו בטבת התשפג

הסטנדאפיסטית בוגרת האולפנה שיתפה בכאב: "עברתי הפלה"
צילום: shutterstock

"איפה נעלמת?! איפה נעלמת?! לא נעלמתי. אני נחה". כך בחרה לפתוח הסטנדאפיסטית הדתל"שית, יונה קפח, סדרה של סטוריז כואבים בחשבון האינסטגרם שלה. לאחר שהתחתנה לפני מספר חודשים בשידור חי, הערב (ה') חשפה את ההפלה שחוותה בתחילת השבוע. 

"אם יש פה מישהי שבטעות מרגישה שהיא לבד בזה ושהיא דפוקה אז היא לא"

קפח שיתפה את עוקביה: "ביום ראשון לצערי עברתי הפלה שלא לומר גרידה שלא לומר שאיבה. וזהו. אני במנוחה כל השבוע עם מלא חברים ומשפחה שדואגים לי ומבקרים אותי ושולחים לי אוכל טעים. סומכים על הקב"ה שזה עוד יקרה בעזרת השם בבריאות טובה ואיתנה גם לעובר וגם לאימא שלו וגם לאבא שלו. תודה להשם על החסדים ועל הטובות שעושה עמדי כל שניה ושניה".

בסטורי נוסף הסבירה קפח כי היא משתפת את סיפורה בשל החשיבות עבור מי שעברו ויעברו הפלה: "למה אני משתפת? כי הרבה בנות עוברות הפלה. וזה לא בושה ואין מה להסתיר. ואם יש פה מישהי שבטעות מרגישה שהיא לבד בזה ושהיא דפוקה אז היא לא! ואני פה בשבילה!", כתבה ברגש רב. "חצי מהנשים ששיתפתי אותן על ההפלה סיפרו לי שגם הן עברו".

"אולי אני אחליף מקצוע"

בדרכה הייחודית וכיאה לסטנדאפיסטית, את דבריה בחרה לסיים בהומור: "שמעו שאנחנו חזקות רצח, כל הכבוד לנו. אז לא תמיד מקבלים 100 במועד א' לכן יש עוד מועדים ויש פקטורים ויש כל מיני דברים שבעזרת השם כל אחת תזכה בסוף לתינוק חמוד מצטיין דיקן. גליתי על עצמי מאז יום ראשון שאני מה זה טובה בלנוח. שתדעו, אני מעולה בזה. נוח לי. נחה. אולי אני אחליף מקצוע, מקצוע מאוד נחמד לנוח". 

יונה קפאח

יונה קפאח | צילום: איתן יהושע