תיעוד נדיר: אהרן ברק מניח תפילין וקורא קריאת שמע

נשיא בית המשפט העלין בדימוס התראיין לעיתון חרדי בצל סערת הרפורמות המשפטיות, ובסופו של הראיון הגיע רגע יהודי ומרגש במיוחד כאשר עורכי הראיון הניחו לברק תפילין | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/23 08:38 כ בטבת התשפג

תיעוד נדיר: אהרן ברק מניח תפילין וקורא קריאת שמע
אהרון ברק | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צפו בתיעוד הנדיר והמרגש:

אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, יצא בשבוע האחרון להגנת מערכת המשפט מפניי הרפורמות של יריב לוין. ברק סיפק שלל אמירות שנויות במחלוקת, אך רגע מרגש של אחדות הצליח להתקיים למרות הכל.

"צמרמורת של רגע יהודי מזוקק"

בראיון לעיתון החרדי "משפחה", אותו ביצע העיתונאי אריה ארליך, התבקש ברק בן ה-84 להניח תפילין. הוא השיב בחיוב, וסרטון מתוך הרגע המיוחד פורסם. בסרטון נראה ברק כאשר הוא עטור בתפילין עליהן בירך ומקריא את קריאת שמע.

ארליך שיתף בטוויטר את הסרטון וכתב: "ללא קשר למחלוקת פוליטית - זוהי כנראה הדקה הכי מרגשת בכל שנותיי המקצועיות. צמרמורת של רגע יהודי מזוקק".

ברק: "צר לי שרואים בי אויב העם. אני תמיד חשבתי שאני משרת את העם"

נזכיר כי נשיא בית המשפט העליון לשעבר הגיב לביקורת הציבורית כלפיו בראיונות אותם העניק לערוצים המרכזיים. "צר לי שרואים בי אויב העם. אני תמיד חשבתי שאני משרת את העם הזה, שאני עושה כל מה שביכולתי ושפסקי הדין שנתתי, באלפים, מתחברים עם ההיסטוריה שלנו, הציונות שלנו והביטחון שלנו".

הוא סיים: "צר לי שחושבים שהבאתי את התקלה הזו, אם היו חושבים שלהרוג אותי יפסיק את כל הטלטלה הזו - אני מוכן לעמוד בפני כיתת יורים".