מזל טוב התרגשות בבית משפחת שער: נכד חדש לבת גלים ואופיר

שמחה גדולה בבית משפחת שער עם הולדת הנכד החדש | במסגרת מיזם שנקרא "מתוק בלב" מכינים עוגיות ביום הולדתו של גיל-עד ומחלקים לציבור. הוריו של גיל-עד מזמינים את כולם לקחת חלק

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 21:08 יט בטבת התשפג

התרגשות בבית משפחת שער: נכד חדש לבת גלים ואופיר
צילום: משפחת שער

גיל-עד שער נולד ביום י"ט בטבת תשנ"ח, בדיוק לפני 25 שנה. גיל-עד הוא אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו על ידי מחבלים ערבים בגוש עציון לפני כשמונה שנים וחצי. היום (ה') כאמור חל יום הולדתו של גיל-עד, והיום נולד לגיל-עד הי"ד אחיין, נכד להוריו - בת גלים ואופיר.

במסגרת מיזם שנקרא "מתוק בלב", שמפעילה עמותת "sonshine" שהוקמה לזכרו של גיל-עד, מכינים עוגיות ביום הולדתו של גיל-עד ומחלקים לאנשים. בדף  הפייסבוק "המטבח של גיל-עד" משתפים מגוון אנשים ומוסדות חינוך ברחבי הארץ  את השתתפותם במיזם. כך לדוגמא תלמידים בבית הספר "ממד שלום" אפו עוגיות וסידרו מארזים. בזמן האפייה הם למדו על גיל-עד ודיברו על ערך החברות, אהבת חינם והנצחה.  העוגיות והמארזים חולקו הבית החולים בלינסון.

בת גלים הגיעה לברך את תלמידי ביה"ס "תמר אריאל" בנתניה הנוטלים חלק במיזם זו השנה התשיעית  בהובלתו של יו"ר ועד ההורים מר בני אהרון. בת גלים סיפרה להם על בנה וכמה שאהב לעזור ולתת. המיזם מתקיים לאורך כל חודש טבת, הוריו של גיל-עד מזמינים את כולם להמשיך ולעשות מתוק בלב!