ליהיא גרינר יוצאת מהכלים: "צריך לעקור להן את העיניים"

ליהיא גרינר מגיבה על פרשת ההתעללות במעון "סג'אר ולאקן" שהגיעה היום לסיומה בבית המשפט המחוזי בחיפה, "אם היו מתעללים בילד שלי אני הייתי עושה להן בדיוק את אותו הדבר, ופי אלף יותר גרוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 15:22 יז בטבת התשפג

ליהיא גרינר יוצאת מהכלים: "צריך לעקור להן את העיניים"
צילום: shutterstock

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (ג') 5.5 שנות מאסר לסאוסן קסיס (51) ובתה שורוק קסיס (26) שהורשעו בהתעללות ובמעשי תקיפה של פעוטות במעון "סג'אר ולאקן" ביישוב פסוטה שבגליל, אותו ניהלו יחד. מי שגילתה על כך הייתה תושבת הכפר מרים גיריס, שהרגישה שמשהו אינו רגיל אצל בנה, ושלחה אותו לגן עם מכשיר הקלטה. בראיון ל-ynet האם שיתפה כי בנה, עוד לא בן שלוש, סובל מהתפרצויות זעם וסיוטי לילה, ומאובחן עם פגיעה עצבית בעין וליקויי שמיעה.

צילום: אסף לב

יוצאת הריאליטי וכוכבת הרשת ליהיא גרינר הגיבה לפרשה בזעזוע, "איך ההורים לא מפוצצים את הגננות?" היא שאלה, "אם היו מתעללים בילד שלי אני הייתי עושה להן בדיוק את אותו הדבר ופי אלף יותר גרוע, גם אם הייתי יושבת בכלא". גרינר כועסת ומוסיפה על סף דמעות, "צריך להתעלל בהן בחזרה, לעקור להן את העיניים". הדוגמנית דניאל גרינברג הגיבה על הפוסט וחיזקה, "בדיוק! אני לא רוצה לדעת מה היה קורה לבן אדם שהיה פוגע בילדים שלי, ושלא נדע. מזעזע! אפס הרתעה מהמדינה".